Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Divx:n muunto DVD:lle

Turatzuro [28.08.2004 21:22:19]

#

Moi!

Onkohan mitään ohjelmaa, millä saisi käännettyä divx-videopätkiä dvd-soittimelle kelpaavaan muotoon? Eli taitaa olla mpeg2:sta jota se soitin syö... Yritin jo itse katsella, mutta ei löytynyt kuin shareware-softia, jotka lätmii kaikenmaailman logoja kuvan päälle / kaatuvat kesken konvertoinnin :S

Aruviel [28.08.2004 22:03:02]

#

Tämä on ihan näppituntumalta, en ole varma tekeekö tämä ohjelma edes mitä haluaisit sen tekevän, MUTTA...

VirtualDub ( http://www.virtualdub.org/ ) ilmeisesti pystyy konvertoimaan tiedoston toiseen muotoon, kunhan sinulta löytyy tarvittavat codecit.

Ainakin itse konvertoin FRAPSin nauhoittaman raaka-avin tällä divx-muotoon.

Edit: Joo, ja minun tietous on näissä jutskuissa aika rajoittunutta, jot älä kuole nauruun jos puhun ihan puuta heinää.

Nyntti [28.08.2004 23:42:10]

#

Virtualdubilla taitanee onnistua juu.

Polta se sitten vaikka Nerolla video-cd:ksi, hiljaisella tulella. Eli se nopeus maksimissaan 4x, pitäisi pelata jokaisella dvd-soittimella.

Bill Keltanen [29.08.2004 08:03:35]

#

Ei mulla toi vaan toiminut (ääntä ei tullut)

Turatzuro [29.08.2004 09:00:18]

#

Jees, Virtualdub näkyy toimivan hyvin. Olisiko sitten mitään _helppokäyttöistä_ (eli tyyliin: annetaan lähde ja kohdetiedostot, ja painetaan nappia) tuollaista konvertointiohjelmaa, joka kykenisi vetäisemään monta filua kerralla (batch run) mpegeiksi? Pitäisi saada myös yhdelle tyypille, joka ei niin paljon tuosta videoiden konvertoinnista tiedä.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta