Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Hyvä adsl-boksi?

Turatzuro [23.08.2004 15:20:38]

#

Moi!

Tänne perämetsäänkin saapui adsl-yhteydet, ja nyt pitäisi löytää jokin adsl-reititin, jossa olisi ainakin 54mbps wlan tukiasema, palomuuri, sekä se adsl-reititysominaisuus. Niin, ja kotiverkon muodostamien pitäisi myös onnistua. Yritin jo katsella verkkokaupasta ja bulldogista, muttei tullut vastaan oikein muuta kuin ylikalliita bokseja. Osaatteko siis suositella mitään?

Huhun mukaan noita telehellin bokseja ei kannata ostaa, pitääkö paikkansa?

TETRIS [23.08.2004 16:33:35]

#

Minä ainakin olen kuullut, että ZyXel tekee tod. hyviä boxeja.... hintakin taitaa olla kyllä sen mukainen. Telehellin boxit ovat kait ihan kohtuullisia eivätkä hinnatkaan taida kauheita olla. Mutta jos ZyXellin ostat niin en usko, että tulet pettymään.

Latska [23.08.2004 20:57:13]

#

Ei tarvitse välttämättä kertoa, jos et tahdo, mutta Turatzuro: Missä oikein asustelet? Tänne minun kylällekkin tuli vasta kesäkuussa ADSL-valmius. Onneksi minä vikkelänä hommasin yhteyden, ja pummilla käytin sitä kuukauden. :)

Boksi on Telewell TW-EA200 joka oli minusta hyvä ostos, joskin parempiakin olisi...

Turatzuro [23.08.2004 21:11:53]

#

Ikaalisissa, täälä tampereen lähellä. Nojoo, onhan täällä ollut adsl jo jonkin aikaa, mutta nyt sen hinta laski pilvestä normaalin ihmisen tasolle (~70€/kk -> 36€/kk [512/512].). Lisäksi se adsl mikä täälä ennenoli, oli (sikarikkaan) kaverin mukaan aika vempula (joskus toimi, useimmiten ei). Tätä nykyistä taas voi kutsua adsl:ksi :) Tätä se kilpailu teettää :)

ajv [23.08.2004 21:49:28]

#

Eläköön Elisa! Jo toisen kerran Elisa polkee hintoja alaspäin! Kohta heitän tällä Soneran kaapelimodeemiliittymällä vesilintua, kun nykyään nopeus/hintasuhde alkaa olla ADSL:ssä parempi. Ja eikä tarvitse kahta kertaa miettiä minkä operaattorin seuraavaksi valitsee.

Edit: No hieman meni joo offtopiciksi

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta