Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: virhe

Sivun loppuun

mrkebab [11.08.2004 16:30:33]

#

Mites saan tämän kiusallisen aloitusvirheen pois. Eli aina kun avaan koneen niin windowsiin (98) tulee ilmoitus:

Virhe ladattaessa C:\windows\system\cotovndll.dll
määritettyä tiedostoa ei löytynyt.

Eihän tuossa mitään ongelmaa ole, mutta vähän ärsyttää aina klikata pois tuo ilmoitus.

Metabolix [11.08.2004 16:46:27]

#

Joko hankit tuon tiedoston tai, jos mitään ongelmaa ei näy, avaat system.ini-nimisen tiedoston ja poistat siitä rivin jolla tuo on. Tätä ei kuitenkaan kannata tehdä jos ei tiedä mitä tekee, koska system.inin editointi voi saada suurta tuhoa aikaan.

TuGi [11.08.2004 16:48:11]

#

Itellänikin oli sama ongelma ja näin minä sain sen pois: mene --> Käynnistä --> Ohjelmat --> ja Käynnistys ja poista se ohjelma joka valittaa alussa errorii.

Juice [11.08.2004 18:24:43]

#

Bonuspisteitä otsikosta. No, huonoin mahdollinen on otsikko tyyliin "kysymys".

Blaze [11.08.2004 18:38:32]

#

Juice kirjoitti:

No, huonoin mahdollinen on otsikko tyyliin "kysymys".

Ja heti perässä tulee "APUA!". "virhe" lienee sitten kolmannella sijalla :)

hunajavohveli [11.08.2004 18:46:42]

#

Mutta mihin sijoittuu otsikko nimeltä "ongelma"? :)

Edit: Joo, voisit varmaan yrittää etsiä netistä tuota dll:ää. En ainakaan itse menisi muuttelemaan mitään ini-tiedostoja.

Gwaur [11.08.2004 19:05:34]

#

hunajavohveli kirjoitti:

Mutta mihin sijoittuu otsikko nimeltä "ongelma"? :)

"virhe":n kanssa jaetulle kolmossijalle. :P

Heikki [11.08.2004 20:57:58]

#

Tuo DLL-tiedosto tuntuu aika harvinaiselta (Google ei löydä mitään), joten luultavasti syyllinen on jokin koneellesi asennettu ohjelma, joka käynnistyy automaattisesti koneen käynnistyessä.

Katso viestilaatikon yläreunasta jos siinä olisi virheen aiheuttavan ohjelman nimi ja uudelleenasenna/poista se.

Deewiant [11.08.2004 21:16:45]

#

Heikki kirjoitti:

Tuo DLL-tiedosto tuntuu aika harvinaiselta (Google ei löydä mitään), joten luultavasti syyllinen on jokin koneellesi asennettu ohjelma, joka käynnistyy automaattisesti koneen käynnistyessä.

Itse veikkaisin typoa.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta