Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Miten sais "sivut kiinni Googleen"?

Sivun loppuun

prot [10.08.2004 18:40:00]

#

Eli miten sais sivut niin että ne löytyy hakukoneilla? Ei tunnu auttavan jos laittaa sinne niitä keywordeja metatagien väliin. Ei niistä tunnu mitään hyötyä olevan? Ja jos on vaikka oma serveri miten nekin sivut sais..?

tsuriga [10.08.2004 18:46:21]

#

Niillä menee vähän aikaa. Voi myös olla, et jotkut hakubotit dissaa sivuja, jotka tunkee meta-tageihin hirveitä sanalistoja autosta-ötökkään. Tuossa topicissa muutama sivua:
https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/6023-submit

Deewiant [10.08.2004 19:19:50]

#

http://www.google.com/addurl.html

kayttaja-2791 [10.08.2004 21:05:33]

#

Google ei pahemmin noista metatageista perusta. Sen sijaan yritä tunkea linkkisi jokaiseen mahdolliseen vieraskirjaan ja linkkilistaan. Niillä se Google ne indeksoi, saat "hakupisteitä" sen perusteella mitä paremmin linkitetyillä sivuilla sivusi mainitaan. Jos linkkiäsi ei ole missään netissä niin Google ei taida näyttää sivuasi haussa ollenkaan, vaikka sen olisitkin lähettänyt tuonne addurl-paikkaan.

Antti Laaksonen [10.08.2004 21:18:33]

#

Saattaa kestää useita kuukausia, ennen kuin sivut ilmestyvät Googleen ensi kerran. Jos jollakin toisella sivulla on linkki sivuillesi, niin kyllä Google ne löytää. Odota vain kärsivällisesti...

prot [11.08.2004 00:05:38]

#

Ok, thänks kuitenkin. Aattelin että ois joku helppo-ja-nopea tapa mutta ei näytä olevan..

Antti Laaksonen kirjoitti:

Jos jollakin toisella sivulla on linkki sivuillesi, niin kyllä Google ne löytää.

-Tuo nyt oli jo tiedossa..

Antti Laaksonen kirjoitti:

Saattaa kestää useita kuukausia

tsuriga kirjoitti:

Niillä menee vähän aikaa

-mitenkäs jos oma serveri on kk:ssa puolet ajasta ON ja puolet ajasta OFF, eli siinä kestää silloin vielä kauemmin tai ne sivut ei ilmesty ollenkaan hakukoneisiin, vai miten?

No pitää tässä ite testailla ja kokeilla jos sais toimimaan yhen subdomain sivun niinkuin aattelen..

T.M. [11.08.2004 00:48:47]

#

Jos sivusi on auki ~12 tuntia päivästä, niin miksi edes haluat änkeä sivusi hakukoneisiin jos porukka ei pääse sivuillesi silloin kun ne haluavat?

Änge sivusi mielummin toisten servereille kuin että teet sivun joka on vain "silloin tällöin" auki.

prot [11.08.2004 00:56:35]

#

Kunhan kysyin, en haluakaan ängetä sitä välttämättä hakukoneisiin jos se on pois 99%ajasta-kk:ssa!

Meitsi [11.08.2004 13:02:04]

#

Mun vanhalla sivulla kesti varmaan puolvuotta ennekö google löysi sen. Alkuun se löysi vaan yhden toisen sivun vieraskirjan jonne olin laittanut linkin.

Juhisl [11.08.2004 15:32:53]

#

mulla tol googlel ei menny ku joku päivä et se löys mun sivut


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta