Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Velhokoulu nettiin!

Sivun loppuun

Sami M [05.08.2004 22:59:05]

#

Näitä virtuaalisia velhokouluja onkin netissä jo ties kuinka monta, mutta koko ajanhan joku näitä perustelee ja tarkoituksena on aina tehdä parempi velhokoulu kuin muiden perustajien tekemät, kuten minäkin myös.

Eli olen alkanut tekemään tälläistä virtuaalista velhokouluja, jossa opetettais taikuutta, mutta tähän tarvittais kuitenkin pikkasen apua, eli jos jotakuta kiinnostaa, niin menköön osoitteeseen: www.velhokoulu.urli.net Sieltä löytyy lisää tietoa.

Myös velhokoulun nimeehdotuksia saa esittää, eikä sitten mitään "Tylypahka" tai jotakin sellaista, sillä netissä on varmaan satoja velhokouluja joiden nimi on juuri "Tylypahka" tai jotakin sinnepäin.

hunajavohveli [05.08.2004 23:04:41]

#

Taitaa olla Harry Potterista pöllitty koko roska? En näin äkkiseltäni löytänyt sivuilta yhtään asiaa, jota ei em. kirjoissa olisi.

Sami M [05.08.2004 23:24:35]

#

hunajavohveli kirjoitti:

Taitaa olla Harry Potterista pöllitty koko roska? En näin äkkiseltäni löytänyt sivuilta yhtään asiaa, jota ei em. kirjoissa olisi.

Niinhän kaikissa velhokoulussa on samat asiat, kuin Harry Pottereissa, mutta tässä ei tule ainakaan olemaan samaa nimeä velhokoululla, kuten useilla on.

Latska [06.08.2004 18:14:02]

#

hunajavohveli kirjoitti:

Taitaa olla Harry Potterista pöllitty koko roska? En näin äkkiseltäni löytänyt sivuilta yhtään asiaa, jota ei em. kirjoissa olisi.

Offtopic:
Onhan ruin baradissakin aikalailla tolkienin kirjoista kopsattua... (mutta velhokoulu... eikö se mene jo liian pitkälle...)

T.M. [06.08.2004 18:23:43]

#

No voi jeesus.
Mitäs taikuuksia siellä tehdään? Spiritismiä? Voodootaikoja?
Nää menee jo isojen poikien leikkeihin... paha paha.

Tempfile [06.08.2004 18:41:17]

#

Ei kiitos näitä velhokouluja, itselläni on pikkusisko joka pitää kaverinsa kanssa tällaista pystyssä. Aivan naurettavaa puuhaa. Harry Potterin(kirjat, elokuvat) käyttö pitäisi sallia vain pätevän psykiatrin läsnäollessa ja vain lääketieteellisissä tarkoituksissa.

Latska [06.08.2004 19:03:11]

#

Itse olen Tempfilen kanssa samoilla linjoilla. Ihme häiskäle tuo Sami M.

Sami Ämmän profiili kirjoitti:

ikä 2003.453 vuotta

Metabolix [06.08.2004 19:07:15]

#

En siis kerta kaikkiaan voi ymmärtää, mitä järkeä tuollaisessa on, varsinkin kun kaikki revitään suoraan Potterista. Voisi vähän herättää kiinnostusta, jos olisi DragonLance (jossa on sentään oma kielensä) tai edes Forgotten Realms (D&D), mutta että Potter, hyi helvetti!

Expecto patronum!
Lumos!
Wingardium leviosa!
Avada kadevra!
Expelliarmous!
Accio (brooms)!

Menikö joku väärin?

T.M. [06.08.2004 19:44:48]

#

Latska kirjoitti:

Itse olen Tempfilen kanssa samoilla linjoilla. Ihme häiskäle tuo Sami M.

Sami Ämmän profiili kirjoitti:

ikä 2003.453 vuotta

Ehkä sami on oikea velho sittenkin :-O
No joo-o, ei kauheen asialliselta vaikuta tuo touhu jos ikäkin pitää noin peelota :P

remontti-reiska [06.08.2004 20:18:42]

#

En kylläkään huomaa Samin viestissä minkäänlaista mielipide kysymystä. Jos, ette vastaa Sami M:n kysymykseen ja vain lähetätte mielipiteenne, niin olisiko parempi, että nielistte tuskanne ja olisitte vastaamatta. Jokainen saa tehdä mitä haluaa(kunhan se on laillista) ja yleensä sitä voisi edes vähän kunnioittaa. Ja jos Sami haluaa tehdä tuollaisen tehköön. Siitähän voi tulla hienokin, jos Sami vain malttaa sitä kehittää ja päivittää.

T.M: Mikä sitten on asiallista, jos joka ainoa on joko peeloa tai teinixiä?

Latska: Olisiko mitenkään mahdollista, että olisi tullut joku pikku kämmi?

Sami M: Minun ehdotus olisi: Castellani

Deewiant [06.08.2004 21:00:31]

#

Metabolix kirjoitti:

En siis kerta kaikkiaan voi ymmärtää, mitä järkeä tuollaisessa on, varsinkin kun kaikki revitään suoraan Potterista. Voisi vähän herättää kiinnostusta, jos olisi DragonLance (jossa on sentään oma kielensä) tai edes Forgotten Realms (D&D), mutta että Potter, hyi helvetti!

Expecto patronum!
Lumos!
Wingardium leviosa!
Avada kadevra!
Expelliarmous!
Accio (brooms)!

Menikö joku väärin?

Meni. "kadavra" eikä "kadevra" ja "expelliarmus" eikä "expelliarmous". Ja lisäksi Dragonlancekin on D&D:ta.

Ja en menisi väittämään, että Dragonlance tai Forgotten Realms olisivat parempia vaihtoehtoja kuin Potterit, mitä nyt siltä pohjalta, että ovat harvinaisempia. Itse se maailma pitäisi kehittää, eikä kopsata muilta. Tuppaa homma menemään vähän tylsäksi.

Lisäksi homma ei ole englanniksi, mikä kyrsii vähän. Jos olisi, olisi pienenpieni mahdollisuus että tulisin jopa mukaan.

hunajavohveli [06.08.2004 21:51:04]

#

Deewiant kirjoitti:

Meni. "kadavra" eikä "kadevra"

Itse asiassa se "kedavra", eikä niin "kadevra" kuin "kadavra":kaan. Jooh.. minustakin on hieman lapsellisia tällaiset velhokoulut, mutta kirjoissa en näe mitään pahaa. Mutta mielipiteensä kullakin, joten en höpise asiasta sen enempää.

Bill Keltanen [07.08.2004 18:06:31]

#

No voi helv... On siinä projekti. Kuka nyt tommosta rupeisi tekemään :D:D

kenkku [07.08.2004 18:08:21]

#

Bill Keltanen kirjoitti:

No voi helv... On siinä projekti. Kuka nyt tommosta rupeisi tekemään :D:D

Sami M :o


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta