Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Voi kana - Koulut alkaa :(

Sivun loppuun

ttuoppi [31.07.2004 20:31:52]

#

Juu, kaksi viikkoa ja koulut alkaa :( Voi että tympii... Enimmäkseen siksi että ei ehdi sitten pahemmin ohjelmoida kun on aina vain läksyja ja kokeita...

Hyvät asiat koulussa (koskee vain minua):
+Otin ATK:n valinnaiseksi
+Otin elektroniikan valinnaiseksi
+Näkee kavereita
+Eräs...öh...tuota...no...tyttö on luokallani ;)
+Pääsee mokuttelemaan seiskaluokkalaisia ;)

Huonot asiat:
-Läksyjä, läksyjä, aina vaan läksyjä...
-Kuvittele edellinen korvattuna "koe" sanalla
-Otin saksan valinnaiseksi!!! Muuten ookoo mutta tulee liikaa kieliä...
-Matikassa menee hermot (ope tais ollä kännisä ku anto mulle ysin toikkariin)
-Fysiikka ja kemia vaativat liikaa kallista aikaa
-RUOTSI!!! (toivottavasti opeksi tulee taas virkunen, sen tunneilla ei opi mitään :D)
-Historia ja uskonto on pitkäveteistä
-EN PÄÄSE VIELÄKÄÄN AJAMAAN MOPOLLA KOULUUN!!!
-Koulumme oli viime vuonna suomen toiseksi rumin, nykyään se on maalattu punaiseksi :O
-ATK:n tunnit ovat liian helppoja
-Opettajat pelottelevat että 8. luokka on vaikein.
...
listaa voisi jatkaa loputtomiin...

T.M. [31.07.2004 20:47:35]

#

Pitikö siitä koulusta mennä sitten muistuttamaan?

Huoh... mää jo luulin että kesä ei ole vielä ohi.

Nyntti [31.07.2004 20:49:17]

#

*-Opettajat pelottelevat että 8. luokka on vaikein.*

HOh hoh.

tsuriga [31.07.2004 21:03:02]

#

Uuh koulut alkaa, 17 päivää jäljellä lomaa itellä. Kasiluokka on vielä ihan turha, kuhan kemian ja historian lukee hyvin, niistä kun nääs jää voimaan ysiluokan todistukseen kasiluokan numerot jos oikein muistan? Muut aineet sillee et ku seuraa tunnilla ni eiköhä se o siinä, ainaki jos o hyvä muisti. Lukio menee samaa rataa kans jos o hyvä muisti, välil tekee läksyt ja semmosta. Ei tällä metodilla mitään huippuarvosanoja saa, jollei panosta vähän johonkin sitten enemmän. Lukiossa ilmapiiri on vapaampi ja porukka on siellä vapaaehtoisesti, eli meiningin pitäis olla rennompaa. Lisäks koeviikot on varsin nerokas järjestelmä verrattuna yläasteen random-interval -metodiin kokeiden pitämisessä. Noiden takia ite ainaki viihdyn iha ok hyvin koulus (lukios siis).

Hmm kerroinpa omia kokemuksia koulunkäynnistä.

Gwaur [31.07.2004 21:15:35]

#

Älkääs nyt, loman lopun lähestymine merkistee Assyjen alkamista :)

ttuoppi [31.07.2004 21:18:28]

#

Öh...Assyjen? ...?

Turambar [31.07.2004 21:25:19]

#

Hohhoijjaa, voi teitä peruskoululaisia. Itseäni ei koulun alkaminen haittaa paljoakaan (jos äidinkielen tunteja ei lasketa), tuleepahan pysyttyä enemmän pois tästä monitorin äärestä.

Ja lukio on tosiaan rento paikka... Ja opettajien pelottelu on aikas mitäänsanomatonta, peruskoulu on naurettavan helppo laitos.

Juhisl [31.07.2004 21:25:49]

#

noh siel koulus on tullu tähäki asti vaa oltuu, en oo 3. tai 4. jälkee läksyjä tehny ja joteki tuntuu et sama meno jatkuu, hyvä puoli täs koulujen alkamises on se et pääsee menee autol kouluu ku sain vihdoin autokoulun päätöksee.(liukkaan kelin harjotusta kannattaa odottaa, se nimittäi o parasta mitä autolla voi tehä.)

Ja onha täs viel jonki verra laatu aikaa enneku se koulu taas alkaa.

Tempfile [31.07.2004 21:34:20]

#

Minua ei tuo koulu niin kauheasti ole tuskastuttanut, johtunee siitä että luin pienempänä järjettömästi kaikenmaailman tietokirjoja. Saahan nähdä miten lukiossa pärjään, varmaa on ainakin että työtä tulee lisää, tuli nimittäin valittua 34½ kurssillista opittavaa.

Matti Kaijomaa [31.07.2004 21:34:58]

#

Njoo mulla koulu alkaa jo 11. päivä...

+ Uus koulu (h0h0, entinen sairas ope ei enään jahtaa)
+ Tiedelinja (no ei vissiinkään pidä perustella)

- Uus koulu (en tunne ketään...)
- Ruotsi (tuli ny pakolliseks :/)

ttuoppi [31.07.2004 21:36:08]

#

Juu, kyllä minä uskon että lukio on rento paikka mutta tästä yläasteesta ei voi kyllä sanoa juuri samaa. Ja ei minua kyllä juuri pelota ettäkö mikään olisi kovin vaikeaa, olihan keskiarvoni viime todistuksessa 8,5, ja olisi parempi jos en olisi niin huono musiikissa ja liikunnassa :( onneksi musiikkia ei ole pakko ottaa kasille.

EDIT: matti, en laittaisi plussaksi tuota että vanha ope ei enään jahtaa sillä yläasteella niitä pimahtaneita opettajia vasta alkaakin tulla :)

squid [31.07.2004 21:45:52]

#

Kouluusa hyvää ja huonoa:

Hyvää:
ATK
Englanti
Matikka
Fysiikka
Kemia
8.luokka(koulu lähestyy loppuaan)
Liikunta

Huonoa:
Loput onkin sitten huonoa

kenkku [31.07.2004 22:05:56]

#

Noh.. Vielä on kesää jäljellä.. :)

Blaze [31.07.2004 22:18:08]

#

Koulu? Baah, no sitte syyskuussa joskus ^_^

squid [31.07.2004 22:19:37]

#

Syyskuussa???

tuomas [31.07.2004 22:22:09]

#

Niinpä.. kohtahan se koulu alkaa..
Vielä pitäisi jaksaa hikinen ysiluokka..

Latska [31.07.2004 22:30:31]

#

Kälh! Kasiluokka pärähtää käyntiin yhdentoista päivän päästä! Äkkiä listataan plussat ja miinukset:


Plussat:
Kaverit
Luokan muut edustajat
Paras kaveri samaan kouluun
Sama kuin ttuopin hyväasialistan toisiksi viimeinen...
Kuviksen opiskelu loppui, päästötokarissa numero on 6...


Miinukset:
Ei ATK:ta
Ranskan opiskelu
Juntti Hivonen
Vähemmän koodausta
Ei tietoa mitä aineita joutuu opiskelemaan
Läksyjä
Luokan muut edustajat
jne...

Edit:
Käännä "Juntti Hivonen" tyyliin "Adolf Hitler, Hidolf Atler"

tejeez [31.07.2004 22:38:31]

#

ttuoppi kirjoitti:

Öh...Assyjen? ...?

Niin, assyt on kohta (ois kiva jos mä pääsisin sinne \o_)

Jakezu91 [31.07.2004 23:12:09]

#

Joo mulla alkaa seiska, sinällään jännittävää, mut sit ketuttaa olla mopo.... Jea, meillä on kaikkien aikojen paras hissan opettaja... Ja mullaki, Sama juttu ku ttuopilla ja latskalla..... :)

Latska [31.07.2004 23:13:50]

#

Tää Paltamo-city on varmaan ainoa paikka jossa seiskoja sanotaan "norsseiksi"...

Edit: Ja Jakezu: Otan osaa. :)

Jakezu91 [31.07.2004 23:18:47]

#

Joo, no meillä sanotaan mopoiksi, ja Mopoja "mopotetaan" eli pistetään ajamaan kivellä rinkiä... Sit on erikseen mopo-kaste, joka pitäs opettajien mukaan olla "tervetuliais-toivotus... Mut siitä tulee aina "seiskojen nöyryytys-tilaisuus"... eli meidät pistetään huivit silmillä laulamaan koko ylä-asteelle....

hunajavohveli [31.07.2004 23:24:10]

#

Joo-oh... no onneksi ei tarvitse enää mennä peruskouluun. Pääsee lukioon, jossa porukka suhtautuu opiskeluun sentään vähän vakamemmin. Ja oppii viimeinkin edistyneempää matikkaa, niin voi sitten soveltaa ohjelmoinnissa. :)
Ei kyllä todellakaan haittaa, vaikka kesäloma loppuukin.

lainaus:

*-Opettajat pelottelevat että 8. luokka on vaikein.*

Pöh.. kasi luokka oli minusta kaikista kivoin. Ja ysi oli monissa asioissa lähinnä kasin kertausta. (tai ainakin tuntui siltä, kun menin mm. matikassa ja englannissa jo muita edellä)

lainaus:

-RUOTSI!!! (toivottavasti opeksi tulee taas virkunen, sen tunneilla ei opi mitään :D)

Kuulkaa, ei siinä ruotsissa mitään kamalaa ole. Sehän on päinvastoin erittäin loogista, ja monien mielestä helpompaa kuin englanti.

Latska [31.07.2004 23:27:14]

#

Jakezu91 kirjoitti:

Joo, no meillä sanotaan mopoiksi, ja Mopoja "mopotetaan" eli pistetään ajamaan kivellä rinkiä... Sit on erikseen mopo-kaste, joka pitäs opettajien mukaan olla "tervetuliais-toivotus... Mut siitä tulee aina "seiskojen nöyryytys-tilaisuus"... eli meidät pistetään huivit silmillä laulamaan koko ylä-asteelle....

Sama juttu tosin korvattuna vaan "norssi" sanalla. Viime vuonna minulle tehtiin näin:
Seiskat jonoon, minä tapani mukaan viimeisenä paikalla

Kaikille kylmää vettä niskaan ja joku ihme kalanmuotonen läpyskä kaulaan. Minun niskaan kaadettiin loput, koska olin viimeinen...

Sitten ryhmäjaolla toteutetaan kasien ihme perversioita, kuten ukon kantoa pyykkipoikien nyppimistä vaatteista huivi päässä toisilta jne.

Minut tungettiin säkkiin yhen likan kanssa ja meijän piti pomppia joku ihme rata ympäri siellä säkissä... Aina tuo normaalin koulupäivän voittaa... :)

acorn [31.07.2004 23:29:11]

#

Mukavaahan se on, kun koulu alkaa. Kesällä on ainakin minulla hieman tylsää, sillä normaalisti koulu vie monta tuntia päivästä. Kesällä vain lyyhötän koneen ääressä koodaten ja opiskellen uusia juttuja. Ja koulussa saa sitä hyvää ruokaakin (näin kouluruuasta usein unta kesäloman alkuviikkoina).

Nyt alkaa kolmas vuosi lukiossa. Vielä vain muutamat kurssit jäljellä, joten taitaa olla helppo lukuvuosi tulossa. Mielestäni ruotsia olisi saanut olla lisää, sillä lukiossa aloin kiinnostumaan sen oppimisesta, ja nytkin on ollut kolme tai neljä kuukautta taukoa.

Täällä Oulussa seiskat ja ykköset on "ököjä", ainakin meidän koulussa.

Jakezu91 [31.07.2004 23:32:11]

#

Onko muuten ala-asteelta ylä-asteelle siirtyminen kovinkin radikaali muutos? Mä olin kuudennella englannissa paljon muita edellä, joten en jaksanut keskittyä....Meidän koulussa on harvinaisen pahat ruuat...

Latska [31.07.2004 23:38:10]

#

Jakezu91 kirjoitti:

Onko muuten ala-asteelta ylä-asteelle siirtyminen kovinkin radikaali muutos? Mä olin kuudennella paljon muita edellä, joten en jaksanut keskittyä....

Ei se nyt niinkään... Kutsosella kuuluin luokan parhaimmistoon ja siellä killun edelleen... Yläasteella kannattaa tehdä kuitekin tehtävät kunnolla... Mulla on sattumoisin kiva matikan & fysiikan ope joka ei oikein pitäny siitä, että läksyjä ei ollu tehty. Minä olen just sellanen huolimaton... kiitos internetin ja ohjelmointiputkan. :) Kolmoskurssi matikkaa meni paremmin, koska aiheena oli funktiot. Kiitos ohjelmointiputkan... Tosin usein vastasin "vahingossa" Basicilla...

OFFTOPIC

Kenellä muuten on yläasteella kurssimuotoinen opiskelu minun lisäksi? Toivottavasti saan opiskella historiaa kuus ekaa viikkoa... Todistuksessa ysi, tarkoitus olis nostaa kymppiin... Olen lukenut tulevasta aihealueesta kesällä...

Jakezu91 [31.07.2004 23:47:54]

#

Latska kirjoitti:

Minut tungettiin säkkiin yhen likan kanssa ja meijän piti pomppia joku ihme rata ympäri siellä säkissä... Aina tuo normaalin koulupäivän voittaa... :)

Oliko hyväki likka?? Niiku ulkonäöltään, ja muodoiltaan...?

Latska [31.07.2004 23:50:23]

#

Jakezu91 kirjoitti:

Oliko hyväki likka?? Niiku ulkonäöltään, ja muodoiltaan...?

Kröhöm... öhöm... köhköh... luokan tavoitelluimpiahan se oli...
Mutta kyseessä on laji josta luonto-ohjelmat kertovat seuraavaa:

Homo Antilatz Sapiens:
Vihaa erästä Lauri -nimistä mieslahtelaista kenties kaveriporukan takia. Esiintyy yleensä muutaman edustajan vyöhykkeinä Kontiomäen ja Mieslahden alueilla. Kouluttavat muita normaaleja ihmisiä omaksi lajikseen...

Jakezu91 [31.07.2004 23:55:57]

#

Onnistiko?

BlueByte [31.07.2004 23:57:44]

#

KEbaab BlueByte menee lukioon ja ownaan kaikki mega 0wn4g3 koska BB on 3l173 13373 ja ...

oikeastaan unohdin millä luokalla edes olen.. pitäisi kuunnella ehkä vähän paremmin

hunajavohveli [01.08.2004 00:06:23]

#

Jakezu91 kirjoitti:

Joo, no meillä sanotaan mopoiksi, ja Mopoja "mopotetaan" eli pistetään ajamaan kivellä rinkiä... Sit on erikseen mopo-kaste, joka pitäs opettajien mukaan olla "tervetuliais-toivotus... Mut siitä tulee aina "seiskojen nöyryytys-tilaisuus"... eli meidät pistetään huivit silmillä laulamaan koko ylä-asteelle....

Meilläkin oli samanlainen juttu, paitsi että noi jutut, mitä seiskojen piti tehdä, oli erilaisia. Ja meilläpäin on sellainen käsitys, että ennen kastetta on moku, ja kasteen jälkeen on mopo, tjsp.

Latska [01.08.2004 00:09:44]

#

Tästä minun ja jakezun keskustelusta alkaa syntyä samanlainen keskustelu, kuin minun rekkaroitumisen alkuaikoina hunajavohvelin kanssa. Se oli tosin verbaliikkataisto jonka hävisin

Silloinen Latska90 kirjoitti:

Ja tottakai ajan itsäni puuhun koska minussa on kissan ja koiran geenejä

Jakezu91 kirjoitti:

Onnistiko?

Se vastaus on tuolla ylempänä...

Marja [01.08.2004 13:30:53]

#

Älkää nyt viitsikö hei, mulla alkoi juuri kesäloma (5 viikkoa). :)

Turambar [01.08.2004 13:54:55]

#

Latska kirjoitti:

OFFTOPIC

Kenellä muuten on yläasteella kurssimuotoinen opiskelu minun lisäksi? Toivottavasti saan opiskella historiaa kuus ekaa viikkoa... Todistuksessa ysi, tarkoitus olis nostaa kymppiin... Olen lukenut tulevasta aihealueesta kesällä...

Minulla oli. Tosi hyvä systeemi, varsinkin kun lukiossa samanlainen systeemi jatkuu.

Minäkin olen opiskellut kesällä: differentiaali- ja integraalilaskentaa eli lyhyesti analyysiä.

Heikki [01.08.2004 14:10:20]

#

Njoo... lukiohan tuossa alkaa. Ihan hyvillä mielin sinne menen, vaikka toki loma olisi saanut olla pidempi :D

Ainoa vika on se, että kaikki mielenkiintoiset kurssi tulevat vasta 2. tai 3. vuonna.

Koipio-ohjelma [01.08.2004 14:41:47]

#

Oli pakko muistuttaa koulusta?! (no jaa se on kylläkin ollut muutenkin mielessä) Alkavat nekin pian... Ääh just kun pääsi ohjelmoinnin makuun niin joutuu menemään kouluun (aloitin vasta tänä keväänä)

Assyille ois joo kiva päästä käymään tosin täältä ei oikein jaksa kautta kerkeä lähteä sinne. Liian pitkä matka nääs. Huoh ehkä sitten joskus...

edit: minullakin on kurssi systeemi yläasteella

TH [01.08.2004 15:00:56]

#

Lukion "toiselle" 13. päivä..
Ihan kiva kun alkaa, en malta odottaa filosofiaa, uskontoa, historiaa ja kemiaa. No, kyllä ne matematiikka ja fysiikat siinä sivussa menee myös. :)
Itse voin paremmin keskittyä ja olen tuotteliaampi (ohjelmoinnin ja muun tietokoneisiin liittyvän saralla), kun vapaa-aika on rajattu eikä koko päivää voi tehdä mitä huvittaa (tosin, en voi tehdä niin lomallakaan....).

PS. Onneksi peruskoulu on takana, vihasin sitä (ei se vaikea ollut, vaan ne ihmiset siellä oli kaikkein pahimpia). No, onhan lukiossakin huonoja puolia (lue: ihmiset), mutta on se vähintään 123456789^123456789 kertaa parempi kuin yläaste.

efteri [01.08.2004 15:06:01]

#

JEe eipä oo enään tylsää kun koulut alkaa oli jo aikakin :D:D:D:D mutta kouluun kyllästyy 3 päivässä :(
hheeh mää sain onneksi virvelin :D pitäisi vain ostaa uistimia kun on vasta yksi

Bill Keltanen [01.08.2004 16:46:53]

#

IIK! EI KAI?? no, mullaki alkaa 11. päivä.. näkeepä sentään kavereita 2 kuukauteen :)

Juice [01.08.2004 22:34:57]

#

8. luokka alkaa ja uudet mopot :D

Lanttihame [02.08.2004 13:11:26]

#

9. luokka alkaa mulla 16. päivä.

Matikkaa on tullu päntättyä aika paljon kesälomalla.
Tähtäimessä peruskoulun matikkakisa. Se on vissiin alkusyksystä. Siinä syyskuun puolessa. Vai?

Käykääpä kasille menevät tekemässä se. Itse vedin viime vuonna 20/65 tai jotain. Sainpahan olla yhdeltä tunnilta pois. :)

Mutta kyllä se on kiva olla koulun vanhimpia. 8)

Heikki [02.08.2004 13:28:40]

#

Ei siihen matikkakisaan päntätä tarvi: itse menin täysin lukematta ja olin koulun 4. paras, kärkisijasta jäin ~5 pistettä jotka menivät tyhmistä virheistä.

Kasillakin tuli tehtyä, pisteitä en muista.

TETRIS [02.08.2004 13:30:12]

#

Hyvät :

+ Yli helppoa ATK:ta valinnaisena
+ ATK on niin helppoa, että siinä menee ihan rennosti ne kaksi tuntia
+ Elektroniikkaa ja muutakin teknistä valinnaisena
+ Näkee kavereita
+ Pääsee mokuttelemaan seiskaluokkalaisia :D (no eee...)
+ Koulussani on ihan riittävästi naiskauneutta :)

Huonot :

- Kokeita, kokeita, kokeita... (tosin onneksi vasta jaksojen lopuilla)
- Ruattia!! ei! ei! ei! tätä :/
- Kävi kämä tuuri enkä päässyt video editointikurssille vaan johonkin kuvikseen :S
- Opettajat pelottelevat että 8. luokka on vaikein
- Uskonta on niin tylsää.

Toisaalta ihan jees juttu kun koulut alkaa, mutta toisaalta taas sitten ei.

Lanttihame [02.08.2004 13:55:50]

#

Heikki kirjoitti:

Ei siihen matikkakisaan päntätä tarvi: itse menin täysin lukematta ja olin koulun 4. paras, kärkisijasta jäin ~5 pistettä jotka menivät tyhmistä virheistä.

Tuli viime vunna tehtyä niin tyhmiä virheitä, että huh.

Saiko koulunne paras sitten täydet pisteet?
Olisi näet kiva olla valtakunnallisessa vertailussa hyvillä sijoilla.

Heikki [02.08.2004 14:14:57]

#

<offtopic jatkuu>
Pisteitä en muista yhtään, jos satun löytämään jostakin oman pistemääräni niin editoin sen tähän.
</offtopic>

thefox [02.08.2004 14:43:39]

#

Ihan mukava että koulu alkaa.

Hyviä puolia on mm. se että pääsee pikkuhiljaa tästä lukiosta eroon ja muutenkin on suhteellisen helppoa nyt viimeisenä vuonna.

Huonoja puolia on mm. uhkaavasti lähestyvät ruotsin kirjoitukset, heti jakson alussa oleva uusintakoe (fysiikka, sähköoppi) ja hirveä säätäminen että saan pakolliset kurssit ängettyä paikoilleen ja muutenkin hommat organisoitua. Stressiä pukkaa.

remontti-reiska [02.08.2004 14:45:59]

#

Hyvää:
Matematiikka(niin mukavaa kuin se onkin)
Englanti
Kotitalous(saa mennä maistelemaan kaikennäköstä ;)
Ja lisäksi jotkut alkavat aineet voivat olla mukavia

Huonoa:
No jokainen tietää tähän tulevat vastaukset.

Assemblyjä odotan, jos joku nyt saisi rahdattua sinne Windows -koneen, mikin ja webbikameran(jos jollakin on, niin ilmoitelkaa toki).

ttuoppi [02.08.2004 14:56:25]

#

Itseasiassa huomasin juuri itsekin odottavani koulua :o Alkoi jo iskeä toimettomuus täällä kotona :( Tosin menisin mielelläni jo lukioon kun täällä yläasteella ei kukaan (joitain poikkeuksia lukuunottamatta) suhtaudu mihinkään vakavasti... Ja muutenkin opetuksen taso on aika alhainen... Tovottavasti tulisi edes aateekoohon muutakin kuin tekstin ja kuvan käsittelyä. Ja jotenkin aavistan pahasto että elektroniikka ei tule juuri eroamaan puukässän tunneista, ainakaan meidän koulussa :'(

kaviaari [02.08.2004 15:34:24]

#

Kyllähän toi koulujen alkaminen antaa hyviäkin puolia, pääsee vihdoinkin takas kotoiseen kemian luokkaan \o/. Sitten musiikki, kotsa ja rättikässä karsiutuu pois joka on iso plussa.

Metabolix [02.08.2004 18:07:47]

#

Lanttihame kirjoitti:

Tähtäimessä peruskoulun matikkakisa. Se on vissiin alkusyksystä.

MAOL kirjoitti:

Peruskoulun matematiikka
to 4.11. 2004

Peruskoulun tietotekniikka
ti - ti 2.-16.11.2004

Lanttihame kirjoitti:

Käykääpä kasille menevät tekemässä se. Itse vedin viime vuonna 20/65 tai jotain. Sainpahan olla yhdeltä tunnilta pois. :)

Kannattaa tosiaan käydä. Maksimipisteet ovat muuten 48p, 8 tehtävää ja 6p/tehtävä.
Itse sain seiskalla eli 1,5 vuotta sitten 28/48
ja kasilla eli viime syksynä 37/48, joka riitti koulumme voittoon (noloa yseille).

Nyt tunnen siis suurta tarvetta saada vähintään 46/48, jotta parantaisin samalla vauhdilla :)

sooda [02.08.2004 19:00:34]

#

Äää. Oliks nyt pakko muistuttaa kun on muutenki masennus päällä.
edit: hahaa! Sain toisen sivun ekan viestin! :D

theman [02.08.2004 21:22:10]

#

makeuu kirjoitti:

sooda kirjoitti:

edit: hahaa! Sain toisen sivun ekan viestin! :D

Sullahan oli mäihä..

Argh!
koulu alkaa kaikkea huonoa arsyttäviä opettajia, kokeita, läksyjä, KIIRETTÄ, projecteja, ja mun tuurilla jos ATK alkaa 7:eiskalla niin ihan varmana tulee se yksi ÄRSYTTÄVÄ ope jonka sooda varmaan tuntee (harmaa tukkainen), aikanen herätys, ja ranskaa!!! ja muuta huonoa voisin jatkaa listaa loputtomiin.

Mamba:
******

Viellä on kesää jäljellä, viellä tulee aurinkoisia päiviä...

leapnolte [02.08.2004 22:00:53]

#

ei toi koulun alkaminen ny mikään maailmanloppu oo. Ja jo 11 kk:n päästä sitä ollaa taas kesälomalla...:)

Latska [03.08.2004 13:08:22]

#

Kunnalta muuten kiva nimipäivälahja... Omat nimipäivät 10.8, koulu alkaa 11.8... Eli en pysty bilettämään nimipäiviä yöllä, kun pitää aamulla mennä kouluun... muuten menen ihan mielelläni...

nomic [03.08.2004 13:11:22]

#

itse itseasiassa odotan koulua kun toiselle asteelle menossa (siis en yläasteelle ;) )harmittaa vain että se tulee viemään aikaani entistä enemmän... no kyllä sitä koodia ehtii koulussakin harrastaa :] ja uusia tuttavia tulee saamaan, muuten se on aika turha paikka mulle...

maalari [03.08.2004 15:25:46]

#

No kai minunkin on sanottava oma tyhmä kommenttini tähän. Itse odotan koulua koska pääsin opiskelemaan datanomiksi (jee) , mutta kyllä kesäloma saisi olla pidempi saisin ajella mopolla ja mikäs on ajellessa kylän nopeimmalla mopolla.

tomaattigeeni [03.08.2004 16:13:54]

#

Opiskeluhan on kivaa, itseäni lukion alkamisessa harmittaa lähinnä vain aikaiset aamut. Saattaa mennä opiskeluksi ja koodailuksi elämä. Tai sitten ei. Saa nähdä, nyt kesän aikana olen enemmän ollut kavereiden kanssa kuin koodaillut.

BlueByte [03.08.2004 16:14:37]

#

maalari kirjoitti:

No kai minunkin on sanottava oma tyhmä kommenttini tähän. Itse odotan koulua koska pääsin opiskelemaan datanomiksi (jee) , mutta kyllä kesäloma saisi olla pidempi saisin ajella mopolla ja mikäs on ajellessa kylän nopeimmalla mopolla.

minkä värinen se sun moposi on?

Meitsi [03.08.2004 18:10:14]

#

Koulussa on niin sairaan tylsää.
Koulussa ei ole mitään muuta kivaa kuin se kun opettaja pyytää näyttämään missäs se windowsin laskin oikein luuraa. Siinä riittää naureskelemista kaverien kanssa.

Juice [03.08.2004 18:14:41]

#

Latska kirjoitti:

Kunnalta muuten kiva nimipäivälahja... Omat nimipäivät 10.8, koulu alkaa 11.8... Eli en pysty bilettämään nimipäiviä yöllä, kun pitää aamulla mennä kouluun... muuten menen ihan mielelläni...

Hahahaha, mulla koulu alkaa vasta 16.8.

Latska [03.08.2004 18:21:10]

#

Juice kirjoitti:

Hahahaha, mulla koulu alkaa vasta 16.8.

Parista naapurikunnasta löytyy kans niitä "onnellisia", jotka saavat mennä kouluun 12.8-17.8. No eisemitään, pistän sitten kaverin kanssa ranttaliksi ekojen päivien aikana. :)

Lanttihame [03.08.2004 21:44:11]

#

Palaan vielä ihan hetkiseksi tuohon offtopiciin, koska aihe ei ollutkaan niin ajankohtainen kuin muistin, että olisi kannattanut tehdä uusi threadi.

Metabolix:
No okei, meni noi mun arvaukset vähän metsään. En jaksanut käydä MAOLin sivuilla. Menee näemmä osittain päällekkäin Datatähden kanssa.

Ihan hyvä toisaalta. Sain sitten liki puolet sentään.
Oli kyllä sen kaliiberin tyrimistä niissä Pythagoras -tehtävissä. Olisi kyllä pitänyt. No turha surra kaatunutta maitoa. Hatunnosto ysien kyykytykselle.

Seiskat eivät saa osallistua koulussamme, tai no ainakaan ilman poikkeuslupaa, sillä koulumme on melko suuri, jotain 700 oppilasta. Ja tästä arviosta olen varma. :)

Metabolix [03.08.2004 22:02:27]

#

Lanttihame kirjoitti:

Menee näemmä osittain päällekkäin Datatähden kanssa.

Kyllä, mutta matematiikkakilpailu on tunnin mittainen ja koulussa, kun Datatähti taas tehdään kotona.
Pythagoras oli tosiaan aika paha. Itse en ehtinyt kunnolla tehdä sitä, en muista sainko sen kaavan aikaan, mutta en jostakin syystä osannut yhdistää sitä Pythagoraan lauseeseen.
Meillä se osallistuminen ei ole koskaan saamisesta kiinni, mutta useimmat eivät halua (lue: uskalla). Ysillä on sitten kaikkien pakko.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta