Mul on ongelma.Ja ongelma on mun C++ ohjelman virhe joka on:"Parse error before int"Oon ettinyt moneen kertaan enkä vaa oo löytäny(sokeuttako,hölmöyttäkö?)Voisitteko te kokeneemmat C++ karjut tutkia tota mun koodia
#include <iostream.h> #include <stdlib.h> //luodaan tähän mennessä tarvittavat intit int annanimi() int uusipeli() int lopetapeli() int main() { //alkuvalikko int valinta; cout << "T T\n"; cout << "e 1-Uusipeli e\n"; cout << "x 2-Lopeta peli x\n"; cout << "T SimS T\n"; cout << "\n"; cin >> valinta; //tutkitaan minkä käyttäjä valitsi valikossa switch (valinta) { case 1: uusipeli(); break; case 2: lopetapeli(); break; //jos ei ollut 1 tai 2 niin tapahtuu tämä ja peli sammuu default: cout << "Virheellinen valinta!\n"; break; } system ("PAUSE"); return 0; } //jos valitaan lopeta peli alkuvalikosta tai milloin vaan int lopetapeli() { cout << "\nKiitos kun pelasit Text SimSiä."; system ("PAUSE"); return 0; } //jos käyttäjä valitsee uuden pelin valikosta int uusipeli() { int ihminen; cout << "\nMonta ihmistä haluat luoda?\n(Maksimimäärä on 1)\n"; cin >> ihminen; switch (ihminen) { case 1: annanimi(); break; default: { cout << "Sanoinhan, että maksimimäärä on 1.\n"; system ("PAUSE"); uusipeli(); } break; } } //tällä kysytään hahmolle/hahmoille nimeä int annanimi() { char nimi; cout << "Mikä tulee luodun hahmosi nimeksi?\n"; cout << "(Maksimimäärä kirjaimia:10\n"; cin >> nimi; cout << "\n\n" << nimi << " on hyvä nimi"; }
Tästä aikoisin tehdä The Simsistä teksti pohjaisen kloonin.:)tämä versio on Beta 0.0.0.1
ajan mittaa tulee grafiikkaa jne.
p-p kirjoitti:
//luodaan tähän mennessä tarvittavat intit int annanimi() int uusipeli() int lopetapeli()
Noiden loppuun pitää ainakin laittaa ;
Kiitos!Sehän se vika olikin...
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.