Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Ohjelmointikysymykset: VB6: Formin printaus ja sen tulostus (vb)

efteri [25.07.2004 22:31:17]

#

Elikkä minulla on formi ja haluaisin että kun painaa nappia tulosta haluaisin että se formi tulostaisi itsensä
sekä jos formissa on textbox ja se on alun pern tyhjä mutta siihen kirjoittaa esimerkiksi "matti" niin miten saan että sana matti tulee textboxin sisälle kun tulostetaan jos se on kirjoitettu textboxiin

elikkä mitenkä tämmöinen tehdään koitetaanko formi printata jotenkin? vai miten voisiko joku autaa?
(olen huono selittmään)

Antti Laaksonen [26.07.2004 00:25:27]

#

Oletko kokeillut kirjoittaa yksinkertaisesti:

Me.PrintForm

efteri [26.07.2004 08:02:56]

#

Kiitos tuo taitaa toimia hyvin en voi testata koska minulla ei ole tulostinta :(
Tuli vielä mieleen että jos minulla on samalla tavalla kuin äsken fformissa noi textbox:it ja nää niin miten voin tallentaa sen ja avata koitin otta yhdestä vanhasta projektistani tekstitiedosto tallenus jutun mutta se ei ihan toiminut mitenkohän siis tuollainen tehdään?

Latska [26.07.2004 08:18:57]

#

qwauk kirjoitti:

Kiitos tuo taitaa toimia hyvin en voi testata koska minulla ei ole tulostinta :(

Voit vaikka minulta lainata, tosin asun liian kaukana, että voisit tulla hakemaan sen. :D

efteri [26.07.2004 08:36:15]

#

Latska90 kirjoitti:

qwauk kirjoitti:

Voit vaikka minulta lainata, tosin asun liian kaukana, että voisit tulla hakemaan sen. :D

voin lähettää ohjelman sinulle jos käy ja sinä voit testata toimiiko mutta tallenus ei toimi ja ei ole helppiä ja vähän kaikkee puuttuu no lähetänkö ohjelman sinulle?

Latska [26.07.2004 10:39:44]

#

Siittä vaan laita pois. Osoite on tuolla profiilissa.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta