Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Nettiroolipelit

Gaxx [19.07.2004 19:56:07]

#

Olen aina pitänyt keskiajalle sijoittuvista fantasia roolipeleistä ja niitä on tullut pelailtua sitten vähän reilummanpuoleisesti. Lähiaikoina olen suunnitellut aloittavani jonkin nettiroolipelin pelaamisen ja kiikarissa oli jonkin aikaa warhammeronline, joka vaikutti varsin hyvältä, mutta sitten se hyllytettiin ja nyt kyselisin, että pelaako/tietääkö joku hyviää/erittäin hyvää keskiajalle sijoittuvia massiivista nettiroolipeliä?
Mitä enemmän vaihtoehtoja - sitä enemmän valinnanvaraa :P

nippe [19.07.2004 22:47:00]

#

Diablo 2 - Lord Of Destruction:issa on ainakin laaja pelaajakunta. En kyl tiedä siitte pidätkö tosta pelistä, mutta ainahan voi kokeilla.

Gaxx [19.07.2004 22:58:28]

#

Diablo 2:sta oon pelaillu jonkin verran, mutta jotenkin se on turhan mättöpainotteista.

Lähinnä haen 3D pohjaista peliä, kuten kaikki (vähänkään uudemmat) 3D-räiskintäpelit. Toki, jos on jokin hyvä 2D nettiroolipeli niin ehdotusta vaan kehiin. Jos tiedätte pelien nettisivun niin siitä olisi hyötyä, sillä niiden perusteella on hyvä arvioida.

NiLon [20.07.2004 23:36:01]

#

Hyviä pelejä on vähän ilmaisena. Jos löytää hyvän pelin niin hetkenkuluttua se onkin maksullinen.. näin on aina käynyt.

Gaxx [21.07.2004 11:23:43]

#

No eipä tuolla hinnalla niinkään ole väliä kunhan saa vain vastinetta rahoilleen :)

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta