Kuinka kallista on pitää .net domainia? Saako jostain ilmaiseksi? Tarjoavatko muutkin kuin urli ja cjb Ilmaista domainia?
Ohjelmointiputka on INT2000:n palvelimella (muistaakseni). Sieltä voit katsoa hintoja.
net/com/org/biz jne domaineja EI saa ilmaiseksi.
.tk-päätteisen domainin saa ilmaiseksi.
Oikea alue?
Tossa laatikossa, joka näyttää uusimman viesti. On jäänyt näkymään Linkki tagi, koska se on pyyhinyt linkki tagista viimeisen merkin pois.
KESKUSTELUALUE Ohjelmointiputka on INT2000:n palvelimella (muistaakseni). Sieltä voit katsoa hintoja. net/com/org/biz jne domaineja EI saa ilmaiseksi. [linkki (Ohjelmointiputka) lisää...
Heikki kirjoitti:
Oikea alue?
No ei ehkä
Hinta riippuu siitä, sisältyykö pakettiin pelkkä osoite vai myös palvelintilaa. Ensimmäisessä tapauksessa osoite ohjaa toisella palvelimella olevalle sivulle, ja hinta on siksi halvempi. Ilmaiseksi muita kuin tk-osoitteita ei kuitenkaan saa.
Ja .TK -domainissa tulee pop-uppi ja ne saattaa lopettaa milloin tahansa... mulla kävi niin.
Muistaakseni Namezero tarjosi joskus ilmaisia domaineja yksityishenkilöille. En tiedä tarjoaako enää.
Sahan niitä päätteitä cjb.net, urli.net
Mutta mistä saa vze.com vai mikä mikä se onkaan
Jarska90 kirjoitti:
Mutta mistä saa vze.com vai mikä mikä se onkaan
www.vze.comista. Niitä aivojaan voi kyllä käyttääkin :)
tarjoaa ilmaisia DNS palveluja, joilla esim voit saada oman koneesi IP osoitteen tilalle vaikka
jess.no-ip.org
Tuettuja osoita-päätteitä mm.
no-ip.org, no-ip.biz, no-ip.net jne...
Voit myös linkittää noilla osoitteilla muille sivuille.
Juice kirjoitti:
Ja .TK -domainissa tulee pop-uppi ja ne saattaa lopettaa milloin tahansa... mulla kävi niin.
Pop-upin pystyi kytkemään pois. Ehdoissa myös selkeästi sanotaan, että sivuilla piti olla tarpeeksi kävijöitä, olikohan se nyt 25 kävijää/kuukausi.
www.louhi.net saat domaimen ja palvelimen kelpo hintaan
Itse ostin palvelintilan ja domainin hintaan 30€/vuosi. Ei kovin kallis :)
Darkest kirjoitti:
Itse ostin palvelintilan ja domainin hintaan 30€/vuosi. Ei kovin kallis :)
No eipä niin, mutta ei kehtaa rupu sivuja laittaa sellaiseen maksulliseen paikkaan
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.