Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: Norton Internet Security

Wizard [10.07.2004 20:58:01]

#

Millä pystyisi ohittamaan kyseisen softan todella ärsyttävän ominaisuuden eli jos haluat käyttää järjestelmässä pop-up ikkunoita tiedon esittämiseen, niin Norton vetelee omat koodinsa sen estämiseksi sekä samalla estää koko sivuston näkymisen. Menee nimittäin lapsi pesuveden mukana nyt...

Jotain ratkaisuja tyrkytetään milloin missäkin, mutta yksikään niistä ei enää ainakaan toimi. Käyttäjille hieman huono selittää, että niiden softat on suoraan sieltä kotoisin...

Juice [10.07.2004 21:06:48]

#

Tuolla neuvotaan jotain kikkoja, kokeile niitä, tiedä vaikka ne toimisivat.
http://www.webmasterworld.com/forum91/1696.htm

Wizard [10.07.2004 22:34:23]

#

Kokeilen ja testasin. Joko Norton on löytänyt keinot parantaa tuota omaa systeemiään tai nuo ei ole alun perinkään toimineet.

Hyvin ikävää, ettenkö sanoisi...

lapm [11.07.2004 19:20:08]

#

Eikös se olisi aika huono pop-up esto siinä jos sen voisi kiertää jollain kikka kolmosella?

Itselläni on ihan rautapalomuuri ja firefox joka osaa itse plokata popupit jollen ole eriksen antanut lupaa availla niitä.

Wizard [12.07.2004 02:34:09]

#

Jossain muistan nähneeni toimivan systeemin joka kiersi tuon Nortonin kokonaan. En vain muistanut pistää sitä suosikkeihin ja nyt ketuttaa...

Eli on mahdollista kun olen omin silmin nähnyt ja omalla kannettavalla testannut (jossa on Norton ostettu ja asennettu testauksen takia).

Kysymys kuuluukin vain, että miten?

Blaze [12.07.2004 03:01:46]

#

Surffaajat (=asiakkaat) varmasti arvostavat sitä, kun kierrät heidän blokkerinsa.
Ei tullut mieleen, että niitä popuppeja blokataan sen takia, kun ne vituttavat?

Wizard [13.07.2004 19:30:39]

#

Minulle tuli vain mieleen se, että järjestelmä käyttää pop-up ikkunoita ihan vain pyynnöstä, mutta asiakkaat eivät tajua sitä, että Norton automaattisesti asettaa eston päälle.

Eli asiakkaita ei varmasti haittaa kun tuossa tilanteessa estot kiertää jos he itse nimenomaan tietoa haluavat lisää. Popup ikkunat ovat kyllä käteviä joskus, mutta niiden maine on todella huono.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta