Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: ruin baradin "koodaus"

Sivun loppuun

aizeerou [28.06.2004 20:11:29]

#

en oo tänne pitkää aikaa kirjoitellut mutta:

ONKOS RUIN BARAD JO KOODATTU MOSAT?-DDDDDDDDDDDDDDDDDD
tuleekos se nyt assyjen pelikompoon, oon varma ettei ne
edes näytä sitä. sori vaan:D

Olga [28.06.2004 20:52:52]

#

aizeerou kirjoitti:

en oo tänne pitkää aikaa kirjoitellut

Oisit vaan jatkanu samalla linjalla.

Tuolla projektit-sivulla on myös se Ruin Barad, joten siirry vaikka sinne kahkoamaan.

kenkku [28.06.2004 20:53:13]

#

Tällänenkin oli pakko tehdä.. Huoh.

tuomas [28.06.2004 20:54:43]

#

vastatkaa nyt vaan niin se ei jatka tota..

Heikki [28.06.2004 21:08:04]

#

Josnyt ymmärsin oikein viestisi (onko jo valmistunut), vastaus on aika selkeä: ei ole.

Projektisivu kirjoitti:

Projektin tilanne: 40% valmis

Olga kirjoitti:

Oisit vaan jatkanu samalla linjalla.

Täysin samaa mieltä!

hunajavohveli [28.06.2004 21:15:24]

#

aizeerou kirjoitti:

ONKOS RUIN BARAD JO KOODATTU MOSAT?-DDDDDDDDDDDDDDDDDD

Hädin tuskin kestää tällaista katsella... koeta nyt ihmeessä vähän siistiä noita viestejäsi. Kaikki ylimääräiset DDDDD-ketjut on syytä jättää kokonaan pois. Yhtenä Ruin Baradin tekijöistä sanon nyt kuitenkin, että ei, peli ei todellakaan valmistu assyille, jonka näkee vallan mainiosti projektin omalta sivulta. Viestisi vaikuttaa siltä, kuin oikein tahtoisit ilkkua hidasta edistymistä..? Toivottavasti olen väärässä.

Gwaur [28.06.2004 22:37:24]

#

makeuu kirjoitti:

Lost Of Laughing... (lol) en minäkään melkein viitsi kirjoittaa tätä..

Ei vaan Laughin Out Loud. :I

Antti [28.06.2004 22:43:53]

#

Gwaur kirjoitti:

makeuu kirjoitti:

Lost Of Laughing... (lol) en minäkään melkein viitsi kirjoittaa tätä..

Ei vaan Laughin Out Loud. :I

Rakkaalla lapsella on monta nimeä, mutta ristimänimi taitaa olla Lots Of Laughing...

nomic [29.06.2004 04:19:02]

#

mitä täällä ulistaan ruin barad-projektin koodauksesta?
antaa sällien tehdä projektia niinkuin itse haluavat, ihan sama kestääkö rojektin vääntäminen kolme sukupolvea vai kestääkö enään kuukausi... minulle aivan sama, kunhan joskus saisi näyttöä, ja projekti näyttää olevan siinä mallilla että pääsemme vielä joskus kokeilemaan sitä :)
loistava projekti minun mielestäni jossa (ehkä) muutama ihminen liikaa, ei muuten mutta 12 ihmistä luomassa peliä kuulostaa jo isolta asialta, jopa niin isolta että luulisi sillä porukalla saavan aikaan jo ihan julkaisukelpoisen pelin... ja kun kielenä on näköjään vb niin siinä olin ajatellut että kunnon roolipelin saa väännettyä pienemmälläkin porukalla, mutta en mene moittimaan, mitä nyt muistelisin muutaman henkilön taitoja jotka on mukana niin saanen odottaa loistavaa peliä :) ainaskin ohjelmointipuolta hoitavat on melko päteviä sen perusteella mitä tänne ovat ripotelleet jotain koodivinkkejä jne... eniten häiritsee tilet pelissä... (en mene haukkumaan koska ei ole konkreettista näyttöä pelistä) mutta sen perusteella mitä projektit-puolelta löytyy... :]

mutta onnea ja menestystä tekijöille :)

hunajavohveli [29.06.2004 12:52:08]

#

Aizeerou voisi tosiaan vähän asiallisemmin esitää nuo kysymyksensä. Ajattelin jo ihan protestin vuoksi jättää kirjoittamatta tähän aiheeseen, mutta otti kyllä niin päähän, että oli pakko sanoa jotain.

Ja jos nyt ihan oikeasti kiinnostaa, mikä on projektin tilanne, niin peli siis ei valmistu assyille, joka on ollut varmaa jo melko pitkän ajan. Pääkoodarimme Sqwiik (joka siis on tehnyt Erkin, eli älkää todellakaan epäilkö tekijöiden kykyjä) on koko kesän lomalla, joten edistyminen on syksyyn asti melko hidasta. Sanon sen verran, että itse moottori alkaa olla jo valmiina. Enää täytyy vain suunnitella juoni, hahmot, kentät yms. data, josta itse peli muodostuu. Ja tämä käy luultavasti melko nopeasti, sillä tarina ja kenttä-, esine-, hirviö- ym. editorit ovat jo valmiina. Joten ehkä ensi syksyn jälkeen jotain ilmestyy. Jonkinlaisen demon ainakin ajattelimme piakkoin julkaista.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta