Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Boottionkelma (win)

sooda [15.06.2004 16:16:13]

#

Njoh, ensiksi käynnistin wintoosan ja avast! virustorjunta sanoi että on uusi versio tullut, asennetaanko. Asensin ja rebootin, siinä kohtaa boottia kun pitäisi tulla kirjautumisikkuna näyttö pimenee ja sanoo "no sync signal" eli ei tule mitään tietoa näytölle. Vikasietotilaan pääsee ja laitehallita on ok. Olen kokeillut myös ottaa kaikki käynnistyksessä ajettavat ohjelmat pois päältä (rekkaristakin) ja yhä sama ongkelma. Onkos jollain ideoita miten saisi korjattua?

acorn [15.06.2004 16:19:59]

#

Asensin toiseen koneeseen virukentorjunnan. Hyvinhän se toimi, mutta ei antanut kone enää sammuttaa ohjelmia. Piti sitten poistaa. Sinullakin on luultavasti joku viruksentorjunnan aiheuttama ongelma, sillä oudot tapahtumat alkoivat päivityksen asentamisen jälkeen. Yritä poistaa viruksentorjunta.

sooda [15.06.2004 16:29:16]

#

OOOOOhops... ongelma oli (taas vaihteeksi) näyttiksen vika. Tapoin prkleen gf4mx440:n ajurit irti ja asensin uusiks niin hyvin toimii :D tää kortti näköjään harrastaa säännöllistä sopimuksen irtisanomista...

IT-Studio [15.06.2004 19:50:45]

#

Minulla on tuo sama näytönohjain! Toi johtuu aika usein siitä, että on TV-out piuha kiinni ja on TV kytketty päälle. Minä olen vieny kuvan teeveelle RCA piuhan kautta ja asetuksista olen laittanut manuaali tunnistuksen päällä, niin ei tee enään tuota ilmiötä (se on yleensä automaatilla).

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta