Onko täällä ketää joka vääntää musaa trackerilla? Mä oon vähä it:eellä säätäny mut eipä tullu muuta ku pari biisii... Mun veli istuu kaiket päivät tietokoneen ääres, ja vääntä musiikkii.. Kyllä se säveltää aika hemmetin hyvin...
Minä tykkään tehdä musiikkia Impulse Trackerilla, olen jo tehny kuusi vuotta. Ekat biisini ovat lopullisesti kadonneet, mutta uusia varjelen kuin omaa henkeäni (melkein) :p
Täältä voi ladata biisejäni, en suosittele "Maailma on outo paikka" -piisiä ja sen alapuolella olevia. Loput on ihan kuunneltavia omasta mielestäni
http://personal.inet.fi/koti/joresoft/Musiikki.
Täältä löytyy.. olisi muutenkin kiva tietää mitä musaa porukka tekee. Eli eikun rohkeasti linkkejä..
Joo no mäpä koitan jossai vaihees tehä sivun jos on sekä mun että mun isoveljen musaa..
Muutaman kappaleen olen joskus taannoin tehnyt, mutta olen kuitenkin enemmän mieltynyt MIDI-musiikkiin. En oikein löytänyt mistään kunnollisia soittimia silloin, kun tein tracker-musiikkia.
itse tein aikoinaan fast tracker 2.0:lla siitä siirryin wintoosa-ympäristöön ja mad tracker 2:lla myös mutta siihen se trackeri-musan vääntäminen loppuikin, kyllä niitä vieläkin kuuntelee innoissaan kun tietää millaista se oli ite tehdä niilla jotain mutta enempi olen nytten siirtynyt trackereista kokonaan pois fruityloopsien ja vst-plugareitten maailmaan :)
ja vaikka en enään trackereille säädäkkään niin omaa kaaos-ääntä löytyy täältä:
www.mikseri.net/nomic
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.