Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Tracker-muusikoita?

Jakezu91 [11.06.2004 22:49:01]

#

Onko täällä ketää joka vääntää musaa trackerilla? Mä oon vähä it:eellä säätäny mut eipä tullu muuta ku pari biisii... Mun veli istuu kaiket päivät tietokoneen ääres, ja vääntä musiikkii.. Kyllä se säveltää aika hemmetin hyvin...

Gwaur [11.06.2004 23:04:39]

#

Minä tykkään tehdä musiikkia Impulse Trackerilla, olen jo tehny kuusi vuotta. Ekat biisini ovat lopullisesti kadonneet, mutta uusia varjelen kuin omaa henkeäni (melkein) :p

Täältä voi ladata biisejäni, en suosittele "Maailma on outo paikka" -piisiä ja sen alapuolella olevia. Loput on ihan kuunneltavia omasta mielestäni

JoreSoft [11.06.2004 23:37:15]

#

http://personal.inet.fi/koti/joresoft/Musiikki.htm
Täältä löytyy.. olisi muutenkin kiva tietää mitä musaa porukka tekee. Eli eikun rohkeasti linkkejä..

Jakezu91 [11.06.2004 23:51:30]

#

Joo no mäpä koitan jossai vaihees tehä sivun jos on sekä mun että mun isoveljen musaa..

Antti Laaksonen [12.06.2004 01:12:13]

#

Muutaman kappaleen olen joskus taannoin tehnyt, mutta olen kuitenkin enemmän mieltynyt MIDI-musiikkiin. En oikein löytänyt mistään kunnollisia soittimia silloin, kun tein tracker-musiikkia.

nomic [27.06.2004 18:36:56]

#

itse tein aikoinaan fast tracker 2.0:lla siitä siirryin wintoosa-ympäristöön ja mad tracker 2:lla myös mutta siihen se trackeri-musan vääntäminen loppuikin, kyllä niitä vieläkin kuuntelee innoissaan kun tietää millaista se oli ite tehdä niilla jotain mutta enempi olen nytten siirtynyt trackereista kokonaan pois fruityloopsien ja vst-plugareitten maailmaan :)
ja vaikka en enään trackereille säädäkkään niin omaa kaaos-ääntä löytyy täältä:

www.mikseri.net/nomic

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta