Kuka myöntää olevansa riippuvainen Ohjelmointiputkaan? Minä ainakin. Perkele!
Kyllä. Eiköhän se ole jonki sortin riippuvuutta kun käy säännöllisesti.
Ääks! käteni tärisevät taas. Antakaa se putka piikki heti. Aaah! Nyt tuntuu taas hyvältä.
-vaar
Kaikkeen mistä saa mielihyvää voi tulla riippuvaiseksi.
Eli olen.
Psyykkisessä mielessä en ole Ohjelmointiputkasta riippuvainen, sillä kykenisin milloin tahansa siinä mielessä menemään toiseen paikakan, jos se on vain parempi kuin tämä. Mutta koska sellaisia en ole havainnut missään, olen siis fyysisessä mielessä riippuvainen, sillä haen täältä tietoa ja muuta sen sellaista tarvittaessani. Niin se on...
-Grey-
No, onneksi Ohjelmointiputka-riippuvuudesta ei monien muiden riippuvuuksien tavoin ole terveydellistä tai rahallista haittaa.. ;)
Voi olla rahallista ja terveydellistä haittaa. Ne joilla on modeemi niin laskut nousevat pilviin, kun ovat aina ohjelmointiputkassa 24/7. Siinä sivussa sitten terveyskin rapistuu, kun ihminen kykkii tuolissa tietsikan ääressä ja katsoo näyttöä silmät tapissa. Jääkaappillekaan ei uskalla mennä, jos vaikka näytössä tapahtuisi jotain maailmaa mullistavaa. Jos tämä olisi Amerikka joku olisi varmasti jo haastanut ohjelmointiputkan oikeuteen:)
-vaar
Onneksi saan tuon 1½-tuntisen annoksen joka päivä. Käytössä on Soneran kolmen tunnin yhteys, jonka ajasta joudun jakamaan puoliksi pikkuveljen kanssa :-( No mutta, onneksi se 1½ riittää.
Tai siis en aina sitä 1½-tuntista, mutta kumminkin ainakin puoli tuntia päivässä.
Onneks on ADSL :)
Olisipa minullakin...
Kyllähän tämä hyvä paikka on, vaikka en riippuvainen ole, mutta selaimen aloitussivuna kuitenkin!
Katsopas, kun en aiemmin tuota älynnyt. No, nytpä ohjelmointiputka on aloitussivuna... Olen muuten hurahtanut viimeaikoina ircciin. Tuottaa melkein pahemmin riippuvuutta kun itse tämä nettisivu.
Suomi saa varmaan tulevaisuudessa hoitoon alkoholistien ja huumehörhöjen lisäksi ircci narkkareita. Taas menee valtion rahaa parantoloiden rakenteluun.
-vaar
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.