Ongelmani on seuraavanlainen:
Kuinka piirrän Gdi+ kirjastolla DirectX9 tekstuuriin?
Tarkoitan siis sellaista, että ensin piirrän Gdi+:n bitmappiin ja sitten tämän siirrän tekstuuriin.
C++:n Gdi:llä tämä onnistuu melko helposti, mutta vb:n Gdi+ ei joko toimi, tai heittää ns. "fataalia erroria".
Tietääkö joku keinoa?
Pärjäähän sitä kyllä hätätapauksessa ilmankin. Pitää vaan piirtää paljon etukäteen ja sitten niitä pikku tekstuureita laittaa päälekkäin.
Proseduraalisten(taivutinkohan oikein?) tekstuurien kanssa, eli niiden, jotka luodaan reaaliajassa, ei tuo toimi.
Minulle kelpaisi myös pelkkä pikseliplotti suoraan DirectX tekstuuriin.
Edit: sanamuotojen muutoksia :P
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.