Tiedän, että tästä on puhuttu ennenkin, mutta asiat ovat varmaan muuttuneet vuoden 2003 kesäkuusta. Asiaan... Keräilettekö mitään? Jos keräilette niin mitä? (esim. Nappeja, elämänkokemusta, homeisia pizzoja jne.) Itse keräilen tai olen kerännyt
-Postimerkkejä (noin 1500 kohdalla innostus lopahti)
-Vanhoja rahoja (uudet lähtee melko äkkiä kiertoon)
-Tarroja (en ole keräillyt vuoden 2000 jälkeen)
-Vanhoja Disneyn sarjakuvia (hyllytila alkaa olla lopussa.)
-Mustekyniä (tällä hetkellä 48 ja lisää pitäisi saada)
Että näin tänään.
No joskus/välillä tulee rahaa kerättyä... tai no... Noh olen joskus kerännyt pullonkorkkeja ja peltipurkkeja.
Joskus tuli kerätty kiviä. Siis ei mitään mettästä, tai järvenpohjasta kiskottuja mötiköitä :), vaan ametisteja, pyriittejä, akaatteja, opaaleja... niitä tuli ostettua aina joskus kivimyymälöistä, ja on ne vieläkin tallella, mutta lisää en ole hankkinut moneen vuoteen.
Minäkin keräsin pienenä kiviä, aina kun sattui vaikka tienposkessa nököttämään joku kiiltävä kvartsimötikkä niin se piti raahata talteen.
Keräilen kirjoja ja lehtiä, ja niitä on kertynyt koko huoneen täydeltä.
No, vanhoja kirjoja ja lehtiä (pääosassa metsästys ja kalastus aiheeseen) ja tauluja noin -10-40-luvuilta
edit: ja jotain vaakunapinssejä, mutten enää.. :)
Aku Ankan Taskukirjoja ja Aku Ankkoja sekä muutenkin kaikenlaisia lehtiä on tullut säilytettyä.
EDIT: Aku Ankkoja on tullut isälle, sitten tuli isoveljelle, nyt minulle, kohta varmaan siskolle :). Vanhimmat on jostain 60-luvulta mahdollisesti.
Minäkin keräilen Aku Ankkoja. Taskukirjoja omaan vähän päälle 200 ja lehtiä vuodelta -93.
Itse keräilen kaikkea vanhoja laitteita enimmikseen vanhoja tietokoneiota ja pelikonsoleja.
Toki rahaa tulee kerättyä aina ja ikuisesti. Sitten tämmösiä lappuja, niin sanottuja mtg (= Magic The Gathering) kortteja jolla on hauska pelata tms, kirjoja, akuankkoja.. Niin ja tietenkin mp3 biisejä yms warea koneelle.
(Ulkolaisia) rahoja. (Silloin tällöin myös kyseisiä euroja, mutta rahapulassa aina tuhlaan nekin.) Ainoa sijoitus harrastukseen on Jutin viitonen (jota en tosin itse maksanut, koska äiti maksoisen velan korkona. Se on lähes aina minulle vitosen velkaa)
Akuankkoja ja postimerkkejä(ennen).
Ohjelmia ja pelejä xboxilla ja tietokoneelle.
apooot 5vuotiaana keräsin jotain pullon korkkei. Niit tuli aika kasa ku välil kävin kattoo isän "piilokaapista".... :P Nyt keräien vaan juoksukilometerei! Rahaaki keräsin/säästin joskus pienenä mutta ennätys on n.5mk eli ei oikein ollu mun laji!
Mä keräsin 2000 pullonkorkkia.
Frezza Mocha pulloja. Nyt on 8 kpl.
Jes, muitakin pullonkorkkikeräilijöitä... XD Mulla on jotain 400 muovipullonkorkkia :D:D:D ja lätkäkortteja joskus aikasemmin! Ja myös pokemoneja :D:D Pokemon Goldissa kaikki 251 :P
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.