Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: musiikkisysteemi

cloudi [14.05.2004 18:50:23]

#

mikäs teil on musiikimaku ja sit soitatteko jotai systeemii, laulatteko jen?

- nääs ite oisin tykänny uruista, ja oma tyttöni jopa soittikin tosi hyvin, kunnes lopetti tosta vaan. en oo koskaan pakottanu, vaan oma halu asiaan, tosi taitaakin olla se että pilasin sen.

- musismaku mm: juice jyrki boy, bobeda mä elän vieläkin, beatles,stratovarius,leeviandleavings,royorbison ja paljon hyvii greedinsit eli ccr, acdc, ja vaik hurumycket hurriganes, ja abba ofkorse.
paitsi: ei nappaa: einogrön,jaris.paa,reijot.pale.

siiz: rakastan jopa humppaa mistä mun mummo tykkäs - ja aknestik on hyvä sekä aika monet hei joo neljä ruusua is bestis !

pakko kertoa tämä: miun tyttö oikeesti soitti todella hyvin urkuja ilman opetusta , ja kun se tuli koulusta tahi mistä vain, hän meni heti uruille, olipa virsi tai mikä vaan kesä-laulu, siitä tuli hitti.. harmittaa ettei ole sellaisia laitteita joilla sais ne talteen.

rndprogy [14.05.2004 19:02:11]

#

Minähän kuuntelen vain radiota.

offtopic
Oletko se sama Outi joka oli Haluatko miljonäärksi- ohjelmassa. Tuli mieleen siinä oli. Outi jolla oli tietokone

cloudi [14.05.2004 19:32:29]

#

nou vei, ööks. en tiiä mistä puhut mutta en oo ikinä ollu siel kisassa..!!! -ei kai se töskässy mun nimee!!!! no tahallaan vaikka osaan sen itsekin.

voitha kattoo ne köykäset kotisivuni,. näät kuvani. se pitää nytkin paikkansa.

tätä ei lue kukaan: joten voin kirjoitella iha rauhassansa, siis se tahallaan ja tahallaan, jos ärsytetään niin vastine luonnostaan on et tahallaan.

hunajavohveli [14.05.2004 21:37:49]

#

No tuossa oli ainakin yksi aihe, jossa oli keskustelua soittamisesta/laulamisesta.
https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/4722-harrastatteko-musiikin-soittamista

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta