Tuolla olisi eräänlainen "hakkerointipeli". Kokeilkaapa kuinka pitkälle pääsette, itse juutuin tasoon 6..
Et sitten vaivautunut vilkaisemaan. Tästä on jo aihe, vieläpä ihan ensimmäisellä sivulla.
https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/4821-koitashaksaa-sivustoja
Päivä sitten oli jo tälläinen aihe. Vilkaise haulla ennenkuin alat lähettelemään.
Mutta toissaalta sen otsikko oli "koitashaksaa-sivustoja".
Siitä ei ihan heti tajua mitä se tarkoittaa.
No hups. En huomannut, valitan.
No hups. En huomannut, valitan.
Argh. Ja sitten tuli vielä kaksi kertaa tuo viesti :\
Viestejä voi myös poistaa "muokkaa" linkistä ja sieltä valitsemalla "poista viesti" valintalaatikko.
PS: Tän aiheen nimen lainausmerkit osoittaa vääriä sanoja, eikös se kuuluisi olla ennemminkin: Hakkerointi"peli"
Hmm. No ei minulla ainakaan tuota muokkaa nappia voi painaa. Sillä kieliasulla ei ole nyt niin väliä, jätetään tämä aihe tähän.
Kerro headcheese joku vinkki siihen vitostasoon jookosta?
sooda kirjoitti:
Kerro headcheese joku vinkki siihen vitostasoon jookosta?
No, kokeileppas decompileroida(en tiedä suomeksi, kääntäjän vastakohta kuitenkin) sitä :D VB3.0 decompileri varmaan jostain löytyy.
Netistä löytää ratkasut noihin kaikkiin leveleihin =/
Enpäs tiennyt että exejäkin voi decompileroida :D
Eipä toimi tuossa kakkoskentässä se nappi. En tiedä mihin asti pääsisin...
Vai onko tossa UserName:ssa joku juju
Newbie, nappi toimii jos sulla on oikea username ja passu siinä, muuten se ei tee mitään. Katso nyt että sulla on oikeat tunnukset, tätä ei saisi kertoa mutta lataa se swf koneellesi ja avaa vaikka muistioon ;P
Kyllä mä ajattelinkin, mutta kun on koulun kone niin ei viitsi, jos vaikka "VIIRUS" tulee... Siitä ei hyvä seuraisi
Ei siitä mitään "VIIRUSta" tule. Ihan rauhassa vaan.
Newbie kirjoitti:
Kyllä mä ajattelinkin, mutta kun on koulun kone niin ei viitsi, jos vaikka "VIIRUS" tulee... Siitä ei hyvä seuraisi
Järkeä saa käyttää. Miten Flash-tiedoston lataamisesta vois tulla virus?
Ja olettaen, että se yleensä olis mahdollista, kouluympäristössä syy olis helppo vierittää vieruskaverin niskoille >:)
"Mitä? Virus? Mikä se semmonen on? En minä tiiä mistään semmosista mitään. Kysy tolta mun vieruskaverilta, jos se tietää asiasta jotain." ;)
Terveisin Blaze, edelleenkin sitä mieltä, että kaikki maailman virukset sun muut viritykset ovat vahvasti ylimainostettuja ja että paras virustorjunta on oma järki.
Newbie kirjoitti:
Blaze. Huomaa "VIIRUS". Jos menet "väärille" sivuille ja teet "vääriä" asioita, "asiantuntevien" opettajien mielestä koneeseen tulee "VIIRUS". Ymmärrät varmaan. En usko että tämä newbie on niin tyhmä.
Latasin ton kakoslevun(level2.swf) mut teksti ihan sekavaa :(
No nyt onnas! Jeee
Noista viruksista tuli mieleen, sitä voi koneelle tulla pelkästään menemällä jollekin sivulle. Itse kerran hain Deus Ex koodeja ja tietysti sen piti mennä jonnekin typerälle saksalaiselle sivulle... eikä sieltä mitään löytynyt. Sitten alkoi käynnistyä ihan outoja ohjelmia ja työpöydällä oli ~ 10 uutta pikakuvaketta ja jumissa oli... Päättipä viruksentorjuntaohjelmakin sammahtaa siihen.
Enää ei näköjään tarvitse edes millään hämärillä sivuilla käydä että saa viruksen:
http://www.mbnet.fi/jutut/uutiset/?from=etusivu#U1418
Tempfile kirjoitti:
Enää ei näköjään tarvitse edes millään hämärillä sivuilla käydä että saa viruksen:
http://www.mbnet.fi/jutut/uutiset/?from=etusivu#U1418
Kerrankin tästä paskasta windows MEstä on hyötyä.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.