voitaisiinko putkassa järjestää uusi pelinteko kisa?
genre voisi olla vaikka räiskintäpeli...
ehdotuksia?
Ehdotuseni on:
-Räiskintäpeli
-Autopeli
EDIT: Tämä on muuten väärä alue!
Miekin ehotan tota räiskintäpellii...
ku mie e oo syännä porolihhoo...
perkhele.
petrinm kirjoitti:
EDIT: Tämä on muuten väärä alue!
En nyt sanoisi niinkään. Eikö tällainen yleiseen keskusteluun kuulu, vai olisitko pistänyt Ohjelmointiputka-keskusteluun?
Teemun: Eli siis kilpailuko ei ole vielä alkanut, vaan vasta pohditaan, minkälainen siitä tulisi? Ja aiotkos itse toimia tuomarina ja järjestäjänä?
en, mut peliä ollaan tuomaksen kanssa pyöräyttämässä.
No kenelle sitten ehdotat tätä asiaa? Jos meinaat, että Ohjelmointiputka äänestäisi voittajan, sinun syytä puhua asiasta Laaksoselle.
Joku helppo olis kiva
wa eva, wa eva, a du wada waunt....
Hunajavohveli: Sitähän teemun juuri tarkoittaakin. Näin: "voitaisiinko putkassa järjestää uusi pelinteko kisa?". Teemun: Sähköposti -> Laaksonen
No sitten tämä tietenkin kuuluu Ohjelmointiputka-alueelle.
Jes, 1000. viestini! Vaikka näin ohjelmoijana tulisikin kenties innostua vasta, kun saan 1024. viestini. :-)
Seuraava kilpailu on todennäköisesti tekoäly ristinollaan, tarkkaa alkamishetkeä en osaa vielä sanoa.
hunajavohveli kirjoitti:
Jes, 1000. viestini! Vaikka näin ohjelmoijana tulisikin kenties innostua vasta, kun saan 1024. viestini. :-)
Tervetuloa joukkoon minun, fawkzin ja soodan kanssa! :)
voi paha kurkI JUST SITÄ EN OSAA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Etkä jää ainoaksi joku toinen ennemin!
Antti Laaksonen kirjoitti:
Tervetuloa joukkoon minun, fawkzin ja soodan kanssa! :)
Oho! Luulin, että täällä olisi enemmänkin tuhannen viestin ylittäneitä. :-) Odotan innolla sitä ristinollakilpailua. :-)
hunajavohveli kirjoitti:
No sitten tämä tietenkin kuuluu Ohjelmointiputka-alueelle.
Ei prkl!! Mun 1024. viesti meni ohi enkä huomannut! :((
sooda kirjoitti:
Ei prkl!! Mun 1024. viesti meni ohi enkä huomannut! :((
No, pitänee vain odottaa 2048. viestiä. :) Sittenpä onkin aihetta riemuta, kun tulee 65536. viesti, johon voi kyllä hieman mennä aikaa...
offtopic........
teemun kirjoitti:
offtopic........
Se nyt ei ole mitään uutta. :)
(tämä nyt oli offtopicin offtopic :) )
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.