Löysinpäs ötökän: Monisivuisessa aiheessa lainaaminen ei pelitä kuin viimeisimmältä sivulta.
Nyt toimii niin kuin pitää. :)
Now that was quick :)
Bugi2:
testialku[ koodivb ]Monisivuisessa aiheessa lainaaminen ei pelitä kuin viimeisimmältä sivulta.[ /koodivb ]testiloppu
===========
testialku
Monisivuisessa aiheessa lainaaminen ei pelitä kuin viimeisimmältä sivulta.
testiloppu
Tuota... en viitsinyt aloittaa uutta topikkia tästä, mutta nyt parina viime päivänä putka on näyttänyt ylhäällä hieman randomisti mun käyttäjänimen (tai siis siihen mun käyttäjänimen paikalle) tonne ylös...
Eilen taisi näyttää HtH, tänään iltapäivällä Jogge ja juuri äsken sen mukaan en ollut edes kirjautuneena sisään (oli ne normaalit käyttäjänimi- ja salasanalaatikot siinä), mutta kun esim. katsoin näitä viestejä, niin se alkoi näyttämään sen nimenkin oikein.
Meitzi, lue ohjeet
lainaus:
Kooditagit täytyy kirjoittaa omille riveilleen.
Nooh.. Eipä tuo niin kummaa ole..
Olenhan minäkin ollut mm Antti Laaksonen, Makeuu ja Blaze yms.. :D
Mutta kyllä se aina oman nickin laittaa jos kirjottaa viestin..
FAQ kirjoitti:
Kooditagit täytyy kirjoittaa omille riveilleen.
Jaahas, näkyyhän siellä tosiaan noin lukevan.
Samin kuvaamaan ongelmaan en edelleenkään pysty keksimään muuta syytä, kuin että sivut latautuvat jostain välimuistista. Itse en ole moista kylläkään milloinkaan havainnut. Olennaista kuitenkin on se, että viestien lähettäminen onnistuu ainoastaan omalla nimellä.
Minun sivustollani oli joskus sama ongelma minkä sami kuvaili. Ratkaisuna oli parempi login systeemi. Elikkä jos kekseihin tallennetaan jonkun sortin unique id jota vertaillaan tietokannassa olevaan, on tuo huono ratkaisu. Koska tietokantaan voi tulla kaksi samanlaista id:tä, ja sitten pääsee tutkimaan jonkun toisen jäsenen tietoja.
Bugitesti jälleen:
testialku
[ koodivb ]
Open Tiedosto For Binary Access Write Lock Write As #1
Put #1, , Kartta.Poly
Close
[ /koodivb ]
testiloppu
=========
testialku
Open Tiedosto For Binary Access Write Lock Write As #1 Put #1, , Kartta.Poly Close
testiloppu
Ilmeisesti tuota koodi homma on aikalailla korjattu kun enää ei jää tekstiä pois. On vielä sellainen, että ihan koodin ensimmäisellä rivillä sisennys ei tule oikein. Esimerkkinä toimii tuo yläpuolella oleva, siinä tuo Open sana pitäisi olla samalla tasolla Close sanan kanssa.
Ja olisi kätevä jos teksti koodivb ja muut eivät olisi case sensitive, minä kun tuppaan aina ensin yrittämään isolla.
Enpä nyt uutta aihetta minäkään jaksanut aloittaa, mutta kun tuossa oikeassa palkissa on tuo "Keskustelualue" -ruutu, ja siinä näkii vähän uusimman viestin alkua, niin jos siinä on lainaus alussa niin se näyttää aika hassulta. Omasta mielestäni siinä näkyvän lainauksen voisi pistää vaikka lainausmerkkeihin.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.