Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: TLOG

efteri [26.03.2004 14:40:43]

#

Tee nyt ruinbarad:in lisäksi toista peliä ja aijon käyttää seikailijan nimenä "gaxx" mutta haluaisin kysyä putka jäseneltä sisi gaxx:ilta mistä hän keksi tuon nimi merkin ja haitaako jos käytän pelissä tuota nime ??

kenkku [26.03.2004 16:23:34]

#

Tälläiset asiat voisi hoitaa sähköpostilla..

hunajavohveli [26.03.2004 20:10:01]

#

Joo'o ei kannata henkilökohtaisia asiota kaikkien nähtäväksi pistää. Sitä paitsi Gaxxia ei muistaakseni ole vähään aikaan näkynyt.

Gaxx [26.03.2004 20:23:24]

#

lainaus:

Sitä paitsi Gaxxia ei muistaakseni ole vähään aikaan näkynyt.

Jaa ei vai? Olen täällä mielestäni seitsemänä päivänä viikossa. Se ei kuitenkaan tarkoita, että kirjoittaisin joka päivä jotakin(vaikkakin taidan kirjoittaa melki joka päivä).

lainaus:

Tee nyt ruinbarad:in lisäksi toista peliä ja aijon käyttää seikailijan nimenä "gaxx" mutta haluaisin kysyä putka jäseneltä sisi gaxx:ilta mistä hän keksi tuon nimi merkin ja haitaako jos käytän pelissä tuota nime ??

No eipä minulla mitään patenttia tms ole kyseiseen nimeen eikä se minua haittaa ollenkaan, vaikka sitä käytät ja varsinkin, jos se on sankarin roolissa :P Nimen repäsin BG2:sta eräästä esineestä nimeltä "Gaxx's ring". On muute ihan hyvä sormus etten sanois :)

hunajavohveli [26.03.2004 20:43:14]

#

En ole kai sitten sattunut olemaan täällä samaan aikaan, kun ei ole mielestäni huomannut pitkään aikaan.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta