Mikä on vikana mun Outoluukussa (Oulook Express 6) ku se ei suostu lähettää muista osotteista ku @hotmail? jotai päivityksii oon hankkinu, voi johtuu niistäki
En tiedä johtuuko tästä, mutta nykyään täytyy käyttää kaiketi lähtevän postin palvelimena palveluntarjoajan omaa. Mikäs sulla on siinä?
pop.mbnet.fi taitaa olla
Käytätkö silloin mbnetin internetyhteyttä vai onko jokin muu? Jos on jokin muu, täytyy käyttää tämän lähtevän postin palvelinta.
lainaus:
pop.mbnet.fi taitaa olla
pop.mbnet.fi on kyllä saapuvan postin palvelin, mbnetin lähtevän postin palvelin on mail.mbnet.fi
Joo, kyllä mulla siinä mail.mbnet.fi on, mut ei kuitenkaa lähetä. Tulee jotain että se Hylkäsi attejouman@hotmail.com ja jotai tämmöstä
Jos käytät mikropiltin nettiliittymää (yhdistät modeemin / isdn mbnetin soittosarjaan), tuo toimii. Jos liittymänä on kolobus, käytettäisiin smtp.kolumbus.fi, sorinalla mail.inet.fi, welholla mail-hub.welho.com jne. Eli se kenen nettiliittymää käytät tulee olla lähtevän postin palvelimena.
DNA:lla smtp.dnainternet.net
:D leftoverillä hyvät nimet, mulla on Elisa ADSL, Kolumbuksestä lähtee, muttei muista, kokeilen tota
No nyt toimii, KIITOS
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.