Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Paras palikkapeli

Sivun loppuun

Gix [04.03.2004 16:28:40]

#

Mikä oli mielestänne kilpailun paras palikkapeli, tähän lasketaan finalistit ja myös ne pelit jotka eivät päässeet finaaliin?

Mun mielestä bloco meister oli aika hyvä, toybox oli ihan hyvä ja pari finalistia oli ihan hyviä.
Mutta kyllä minä petyin kilpailun tasoon, suurin osa peleistä oli ihan etten sanoisi surkeita, vain reilu viisi peliä oli ihan hyviä.

rndprogy [04.03.2004 16:40:12]

#

Vaikea sanoa. mitä nyt niistä muistan niin destiny of war oli hyvä mutta ehkä vain musiikin takia. Mutta sanokaa mielipiteenne (jos edes testasitte) another tetriksestä(mun tekemä) että kuinka huono oli. asteikolla huonosta-extrapaskaan.

remontti-reiska [04.03.2004 16:49:12]

#

No vaikea sanoa. Oma tietysti oli ihan huippu :D... tai miten parissa minuutissa tehty peli voisi olla hyvä ;)?

Minä [04.03.2004 17:39:51]

#

Blobtrix:stä minä tykkäsin. Mutta omasta mielestä paras peli ei aina voi voittaa..

makeuu [05.03.2004 23:48:36]

#

ei tietenkään, tunnustan että blobtrix oli reilusti parhain peli :D

Sami [06.03.2004 00:15:25]

#

mitäköhän ihmeen pelleilyä siinä blockmanin exessä on? pakkaamattomana kun avaa sen exen esim. jollakin tekstinkäsittelyohjelmalla, niin sen näkee hyvin.

Pitää vielä testailla niitä ei-finalisteja ja katsoa meneekö joku niistä finalistien ohitse...

T.M. [06.03.2004 02:23:02]

#

En voinut pelata Blobtrixiä, koska se vaati toisen nettipelaajan, josta tulikin piiitkä miinus. Annoin kyseiselle pelille vain yhden pisteen silloin.

Brick Over Islands oli kyllä paras noista.

Ja muutama sana noista eräistä ei-finalisteista: Itse en kehtaisi moisia ilmoittaa kilpailuihin. Ei millään pahalla :P

Gix [06.03.2004 10:21:07]

#

Juu, ei-finalistien taso oli todella surkea.. Oli siellä pari ihan hyvää. Sidestepper ja BOI oli kyl reilusti parhaat finalistit mun mielestä.

Sami [06.03.2004 11:53:17]

#

Cube6 oli todella hienon näköinen ja hyvin toteutettu peli, vaikka aihe olikin hieman tylsähkö pelattavaksi. Se olisi ansainnut mielestäni finaalipaikan.


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta