Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: mail2.rtf.pif

Sivun loppuun

jcd3nton [27.02.2004 19:38:02]

#

Jostain sain sitten tuon sähköpostiviruksen! Kuinkahan pääsis tosta eroon?

Monkkats [27.02.2004 20:07:31]

#

Lähetä mulle, nii katon sen lähdekoodist, eli monkkats@hotmail.com on mun sähköposti-osote. Muutenki kerään viruksii iha huviksee =)

jcd3nton [27.02.2004 20:11:05]

#

Siis kun en tiiä missä tuo on. En ite pysty lähettämään vaan tulee vähän välii hotmailissa postmasterilta ilmoituksii että se on blokkinu "mun" lähettämää postia joka sisältää mail2.rtf.pif:n. Eli siis en löydä itse tuota tiedostoa. Mutta onko virusten kerääminen ihan parasta huvia ;)

Bill Keltanen [28.02.2004 09:52:09]

#

Mooonkkats, se on MyDoom

Meitsi [28.02.2004 11:58:34]

#

Viruksista puheennollen mun kaverei kerto et sen kaverliia oli ollu koneella 59 virusta eikä kone ollu moksiskaan.

JTJ [28.02.2004 16:02:10]

#

lainaus:

Siis kun en tiiä missä tuo on. En ite pysty lähettämään vaan tulee vähän välii hotmailissa postmasterilta ilmoituksii että se on blokkinu "mun" lähettämää postia joka sisältää mail2.rtf.pif:n. Eli siis en löydä itse tuota tiedostoa. Mutta onko virusten kerääminen ihan parasta huvia ;)

Voi hyvinkin olla, että jonkun viruksen saastuttama kone lähettää virusta edelleen käyttäen sinun sähköpostiosoitettasi "lähettäjänä". Lähettäjän sähköpostiosoitteen väärentäminen kun on niin tajuttoman helppoa. Sinulla ei siis välttämättä ole ollenkaan mitään virusta, mutta kannattaisi kuitenkin varmuuden vuoksi tarkistaa...

Bill Keltanen [01.03.2004 07:23:24]

#

No niinhä kaikki aina sanoo "mullapas onki 90000000000 virusta koneella, ja toimii iha hyvi" ja sit niil on vaa jotai saastuneita tiedostoi

arcatan [01.03.2004 07:26:26]

#

lainaus:

Lähetä mulle, nii katon sen lähdekoodist, eli monkkats@hotmail.com on mun sähköposti-osote.

Jos joku pyytää tuollaista, niin periaatehan yleensä on, että muille kuin virustutkijoille ei viruksia lähetetä.

jcd3nton [02.03.2004 19:23:45]

#

Se ei ole MyDoom... kun ajoin MyDoomin korjaus ohjelmat mutta se ei löytänyt sitä. Toisekseen se virus on melko varmasti koneellani, koska NAV:n Email scannin kohdalla oli Error!

apocalypse [02.03.2004 19:59:47]

#

NAV:n email scanni ei kyl mitään hotmailia scannaa :)

Monkkats [02.03.2004 20:27:03]

#

lainaus:

lainaus:

Lähetä mulle, nii katon sen lähdekoodist, eli monkkats@hotmail.com on mun sähköposti-osote.

Jos joku pyytää tuollaista, niin periaatehan yleensä on, että muille kuin virustutkijoille ei viruksia lähetetä.

Ja miks ei? Niille mä just vikaks lähettäisin..

lainaus:

Siis kun en tiiä missä tuo on. En ite pysty lähettämään vaan tulee vähän välii hotmailissa postmasterilta ilmoituksii että se on blokkinu "mun" lähettämää postia joka sisältää mail2.rtf.pif:n. Eli siis en löydä itse tuota tiedostoa. Mutta onko virusten kerääminen ihan parasta huvia ;)

Ei ny parasta, mut hyvää kuitenki ja tarviin viruksii myös siihe, et saan mun virustentorjuntaa se löydettäväks.. Onhan mul jo 684 eri virusta :P

Bill Keltanen [03.03.2004 07:05:19]

#

Tässä nyt pari ehdokasta:
http://www.f-secure.com/v-descs/mydoom_f.shtml
http://www.f-secure.com/v-descs/netsky_b.shtml
Tossa nyt pari, molemmat levii sanalla 'mail2' pääte on rtf.pif tjsp


Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta