Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Verkko ongelmia

Gaxx [26.02.2004 10:34:51]

#

Nyt kun selvisin ääniongelmistani asentamalla windowsin uudelleen vanhan windowsin päälle(siis 98:n 98:n päälle), tuli vastaan toinen ongelma :(
Nimittäin, että netti lakkasi toimimasta ja tuota verkkokortti adapteria ei näy winipcfg:ssä (kirjotetaan komentoriville). Poistin verkkokortin ajurit ja muut roskat koneelta ja asensin uudestaan. Sitten säädin kaikki asetukset kuntoon paitsi, että en voi luoda internet yhteyttä "ohjattu internet-yhteyden muodostaminen" hommalla(käynnistä -> ohjelmat -> apuohjelmat -> tietoliikenneyhteydet -> ohjattu internetyhteyden muodostaminen), koska se ei käynnisty vaan valittaa, että ohjatun internet yhteyden muodostamisen ohjelmaosaa ei voi ladata.

Onko täällä joku windows guru, joka osaisi auttaa? Voiko tuon adapterin lisäyksen tehdä manuaalisesti johonkin tiedostoon? Käyttis on se iänikuinen win98.

Kysykää lisää jos tarvii!

Meitsi [26.02.2004 11:15:03]

#

Käytäppä windowsin filujen tsekkiohgjelmaa.

Gaxx [26.02.2004 12:51:18]

#

Mää ehdin jo formatoimaan kovon ku ei siellä ollu mitää tärkeetä/säästämisen arvosta ku olin just paripäivää sitte formatoinu. Ottaa vaa päähän ku tää win98 vammaa aina näitte verkko hommien kanssa!

Kiitoksia taas kerran vaivan näöstä.

Meitsi [26.02.2004 12:59:10]

#

Ilmainen vinkki:
1. format c:
2. download linux
3. install linux
4. have fun

Gaxx [26.02.2004 13:59:45]

#

No oon mä kyllä vakavastikki harkinnu linuxiin siirtymistä mutta eipä taida ratkasta verkko-ongelmia mun osaltani :)

nippe [26.02.2004 15:55:51]

#

lainaus:

Ilmainen vinkki:
1. format c:
2. download linux
3. install linux
4. have fun

Nussitaan pilkkua.. Eikös kannattais imuttaa Linux ennen formatointia? :D

Gaxx [26.02.2004 16:08:58]

#

lainaus:

lainaus:

Ilmainen vinkki:
1. format c:
2. download linux
3. install linux
4. have fun

Nussitaan pilkkua.. Eikös kannattais imuttaa Linux ennen formatointia? :D

Sama se missä välissä sen imuroi koska täytyy se silti laittaa johonki formatoinnin ajaks :)

Edit: sitäpaitti mää ajattelin pitää wintoosan toisena käyttöjärjestelmänä peleille.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta