Kaikkein ärsyttävintä on kerrostalossa asuessa, kun joku kännipäinen hulttio huuta tuola pihalla keskellä yötä (juuri nyt). No, voihan valveilla ollessaan nauraa niiden jutuille ja pelata tietsikkaa. :)
Minä taas asun rivitalossa ja kuulen joka viikonloppu kun känniläiset tulevat läheisestä baarista. Aina klo. 1.00-2.00 alkaa mekastus ja huuto kun he kävelevät talon ohi. Kohta varmaan menevät ohi :)
Heh.. Käsittääkseni poliisit tuli äskettäin korjaamaan sen hulttion parempaan talteen.. :) Pihalta kuului kauheaa kolinaa, taisi hajoittaa sielä jotain, ja sitten se huusi täyttä kurkkua, ja lateli tappouhkauksia niille joiden kanssa huusi.
Minäkin asun rivitalossa, mutta näissä asuukin "raitista" porukkaa. Kyllähän se jos olet vaikka just nukahtanut ja joku tulee huutamaan jotain niin ärsyttää. Vaikka puhelin jos soi kun olet nukkumassa :/ Semmottista ...
AAArrArgh my head.... On tulut juotua ja valvottua kok yö wolfensteinia netissä pelatesa... ppää ihan sekasin....... nyt ärsyttää
minä asun kerrostalossa ja kuulen viikonloppuisin, kun teekkarit "juhlii".
määkin asun kerrostalossa
Omakotitalossa :). Harmi vain kun matkaa on kaupungille 15 km.
Täytyy mainostaa, että mäkin asun kerrostalossa.
Mitäs hienoo siinä on?
Mä asun tälläsessä käpylässä, 14km keskustaan, ja sekin hirmu pieni, mutta saapahan ainakin olla rauhassa kaiken maailman hörhöiltä. ;)
Niin tämä kaupunki on ihan hullua mestaa... Ihmisiä putoilee parvekkeelta , Joku saa puukosta , jotkut heittää tavaroita ikkunasta niskaan... Niin että asuisin mielummin jossain pöpelikössä ,siis jossain hiljaisessa paikassa =)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.