Kummallista ku ei meinaa toi daemon toolsi asentua - ei sitte millää. Jää vaan siihen ekaan ikkunaa ja kun yritän painaa että instal ni mitää ei tapahdu vaikka mitä olis valittuna tai ei olis valittuna. Tietääkö joku ratkaisun ongelmaan tai jotain muuta vastaavaa ohjelmaa?
Mikä käyttöjärjestelmä sul on? Win98? 98 on se vikana, että se ei saa tehtyä sitä asemaa, mun XP Prossa toimii ihan hyvin
CloneCD on ihan näppärä verme, ja taitaapi jopa olla kotimainen.
CloneCD on poltto ja kopiointi-ohjelma, sillä ei voi luoda imagesta virtuaalista levyasemaa kuten Daemon Toolssilla.
Deamon Toolssia hieman vastaava on IsoBuster. Se "purkaa" imagen kiintolevylle johonkin hakemistoon, josta levyä voi sitten käyttää.
CloneCD:llä onnistuu virtuaalisen levyaseman luonti siinä missä Daemon Tools:llakin. Tukee CCD, IMG, BIN, ISO ja UDF - imageja.
lainaus:
Mikä käyttöjärjestelmä sul on? Win98? 98 on se vikana, että se ei saa tehtyä sitä asemaa, mun XP Prossa toimii ihan hyvin
Kyllä mulla vaan aikasemmin on ihan hyvin asentunu ja toiminu, mutta NYT vaan jostain syystä EI SITTEN MILLÄÄN.
Siis daemon tools.
Miksei asennu?
Mita tapahtuu jos koitat ajaa asennuksen?
lainaus:
Miksei asennu?
Mita tapahtuu jos koitat ajaa asennuksen?
No kuten jo edellä mainitsin niin se licenssi ikkuna aukeaa mutta kun painan install niin se on kuin nappia ei olisi ohjelmoitu ollenkaan.
Yks virtuaaliasemia tekevä ohjelma on ainkin Alcohol 120%
No joo kiitoksia kovasti avusta. Sain onneksi toimimaan dt:n vanhemman version, jossa on erilainen asennus ohjelma.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.