Minulla tuon sivun yläosassa olevan Ohjelmointiputkan logon tilalla näkyy aina välillä ties mitä ihmeellisiä mainosbannereita, äskenkin oli esimerkiksi joku hotellimainos :)
Johtuuko tämä kenties selaimesta, että se ottaa tempeistä väärän kuvan aina välillä, vai onko tässä joku muu juju ;)
TÄH, ei mulla ainakaan mitään mainoksia näy :D
sul on jotai outoo spywaree...
Joo, no ainakaan Ohjelmointiputkasta ei pitäisi tuollaisia bannereita tulla. Jotain spywarea se tosiaan taitaa olla.
Ei Ohjelmointiputkassa tokikaan ole minkäänlaisia mainoksia, mutta tuo kuulostaa kyllä aika oudolta.
SINULLAHAN ON SPYWAREA!!! käytähhän spybot search and deströytä!
Ad-aware on ihan hyvä. Kattele aukiolevia prosesseja josko siellä olisi jotakin potaskaa joka änkee niitä mainoksia
Eikös tuo ole enemmänkin adwarea
No onkohan spywarea. Minä ajattelisin sen sillein, että tämä lataa tempeistä vaan väärän kuvan, kun noita banner-nimisiä kuvia on useitakin. Hotellimainosten lisäksi on näkynyt mm. IRC-Gallerian VIP-jäsenyys-banneria ja muitakin :)
Korjaus on yksinkertainen: (IE) työkalut > internet-asetukset... > Väliaikaiset internet-tiedostot > poista tiedostot...
Sehän voi olla jokin vakoilu-ohjelma, joka lähettää niitä mainoksia ja oikeasti ne mainokset lähettää tietokoneen tiedot vaikoilu-ohjelmalle. Itsellänikin oli yhteen aikaan tuollainen ongelma, mutta kun sai sen vakoilu-ohjelman poistettua koneesta, niin mainoksia ei tullut enää.
paras spywarenpoiso-ohjelma on mielestäni Spybot Search&Destroy...
poisto - korjaan
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.