Minkälaista musiikkia kuuntelette?
Itse kuuntelen tällä hetkellä melkein nonstoppina Eminemin Without Me biisiä. Muuta 'rappia' en sitten kuuntelekkaan, yleensä kaiuttimista kuuluu technoa ja trancea. :)
Riippuu ihan minnepäin WinAMp on suunnattuna.
Vähän kaikkea. Lempi bändini ovat Nirvana ja Limp Bizkit.
Nirvana rulez ja Kurt Cobain elää!
Tässä "vaatimaton" listani, jonka postitin kerran eräälle toiselle keskustelualueelle:
Anssi Kela, Ari Klem, Bablo, Boston Pops, Danny, Dingo, Eino Grön, Esa Pakarinen, Fredi, Hullujussi, Hurriganes, Irwin Goodman, Jaakko Salo yhtyeineen, Jussi Hakulinen, Kake Randelin, Kake Singers, Kauko Käyhkö, Kirka, Matti ja Teppo, Markku Blomqvist, Pelle Miljoona, Pepe Ahlqvist, Procal Harum, Rauli "Badding" Somerjoki, Sakari Kuosmanen, Sipe, Tapio Rautavaara, Topmost, Yö, Yölintu jne.
Toi oli vissiin listan alkupää :D
Hmmm.. Siinä näyttää olevan aika lailla suomalaista biisiä..
Mun listani löytyy osotteesta http://vipemype.d2g.com/playlist.php joten päätelkää siitä mitä musiikkia kuuntelen :P
Aika monta bändiä
Miä kuuntelen aina ki linkin parkkia limp bizkittä eminemiä
ozzy ja monia muita
Ja antti ku mä vahingossa kirjotin mun mailin väärin
niise oikee osote on n_zoft@jippii.fi
ni voitko vaihtaa sen
eminemiä, oranssia paskaa, satu theteinihoroa (en tiedä kenen?), kwania, bomfunkkia, ramsteinia ja kaikenlaista mikä kuullostaa hyvältä (siis musiikki kuullostaa hyvältä eikä bändin nimi)
Minä kuuntelen ihan mitä sattuu... Mieluiten hittejä
Kuuntelen Impulse Trackerilla tehtyä musaa.
Mä kuuntelen Eppu Normaaleja sekä Leevi and the Leavingsiä!
Kävin tänäänkin ostaan Leevin levyn nimeltään Stereogramofoni! Suomalaista POPPIA kehiin!
Mä kuuntelen musiikkia ja niitä "pim" ääniä, jotka kuuluu ku Windows näyttää jonkun virheilmotuksen.
Tuossa muutama: Children Of Bodom, Dimmu Borgir, Nightwish, Iron Maiden, Sentenced, Metallica, Stratovarius, Manowar, Charon jne. Kaikki metalli käy.
Nyt mulla soi Fisq - All night long ja osotteesta
http://koti.mbnet.fi/zimos/mp3.php näkee loput, tota listaa ei oo kyllä vähään aikaan päivitetty, mutta kumminkin
ja mainittakoon et millencolin ja fisq on parhaat!
noo...mää kuuntelen Rammsteinia, Slipknottia, Eminemiä, Kornia, Scooteria, Barcode Brothersia, royce`da 52(meniköhän oikeen?), Bomfunkkia, Linkin Parkia, Limp Bizkittiä, Charonia, Sentencediä, K-Systemiä ja paljon muita.....
Mä kuuntelen Trancee ja poppii. :)
"Tässä "vaatimaton" listani, jonka postitin kerran eräälle toiselle keskustelualueelle:
Anssi Kela, Ari Klem, Bablo, Boston Pops, Danny, Dingo, Eino Grön, Esa Pakarinen, Fredi, Hullujussi, Hurriganes, Irwin Goodman, Jaakko Salo yhtyeineen, Jussi Hakulinen, Kake Randelin, Kake Singers, Kauko Käyhkö, Kirka, Matti ja Teppo, Markku Blomqvist, Pelle Miljoona, Pepe Ahlqvist, Procal Harum, Rauli "Badding" Somerjoki, Sakari Kuosmanen, Sipe, Tapio Rautavaara, Topmost, Yö, Yölintu jne. "
Yksi kysymys...Millaista tämä 'kuuntelusi' on? Ovatko nämä siis artiseja kenen kappaleet olet ylipäätänsä kuullut? Vähän epäilyttää... ;) Milloin muka ehdit mokomia kuunnella. ;)
Laitoin tuohon listaan likimäärin kaikki artistit, joiden kappaleita löytyy musiikki-hakemistostani MP3-muodossa. Kultakin artistilta on yleensä vain yksi tai kaksi kappaletta, ei toki kokonaista levyä. Ja kuuntelen niitä soittolistassa melko usein tietokoneella puuhaillessani.
Ainoastaan bomfunk MC's
koneen tuulettimien hurinaa...
satunnaisia ääniä kuuntelen
Mullon Windowsin Start-valikolle äänenä "The Microsoft sound".
Noei. vähemmästäkin tulis hulluksi :)
Midejä. N64 midejä, SNES midejä, Nintendo midejä, Sega Megadrive midejä ja kaikkea muuta sellaista... Niitä löytyy sivuilta www.vgmusic.com
Wu-Tang Clan, Cappadonna, Kaikki Wu-Tangin jäsenet(RZA, GZA, Ghostface Killah, Method Man, U-God, Masta Killa, Inspectah Deck, Ol' Dirty Bastard, Raekwon), NaS, Sunz Of Man, Westside Connection, Moongod Allah, Lin Brotherz, Killarmy, Ice Cube, N.W.A, Gang Starr, Redman, Heltah Skeltah, Remedy, Buddha Monk, Gravediggaz... noita tulee kuunneltua enemmin tai vähemmin...
Children Of Bodom!!!
Sentenced!!!
Sinergy!!!
Dan Swanö!!!
NightWish!!!
Heavymetal!!!
Iron Maiden, Megadeth, Metallica, Judas Priest, Black Sabbath, Amorphis...Kaikki metalli käy =)
Kaikkea mahdollista, mm. love spit love, tony viikinki halme, fisq, yngwie malmsteen, ezkimo, bloodhoundgang, larharyhmä...
Ja lordi on kanssa yksi loistava bändi, jolta odotan paljon tulevaisuudessa.
fisqil on vaa kaks hyvää kappaletta:
all night long ja keskeneräne punkki pauke
Onko kukaan kuunnellut ikinä Deftones nimistä bändiä. Olen nyt kuunnellut viikon heidän "Around the fur" levyä ja todennut. Miksi en ole aikaisemmin huomannut tätä bändiä?
-vaar
Suomiräppii tulee lähinnä kuunneltuu;
-Lord Est
-Ritarikunta
-Tulenkantajat
Myös kaikki punkki iskee, erityisesti Bad Religion.
vaar, mää tiedän vaan yhen kappaleen niiltä, ja se on ihan hyvä
snakari, minkä kappaleen?. Pitää varmaan seuraavaksi hommata "White polly" levy.
-vaar
Head Up
Kannattaa muuten kuunnella millencolinin no cigar, loistavia kappaleita. On niillä muitakin..
----------------
Tuotanoin, Tatu, kannattaako tuollaisia viestejä lähettää? Voi tulla huomautus Antilta, ja ehkä jopa menetät käyttäjätunnuksesi joksikin ajaksi...
En kuuntele...
Mä en kuuntele oikeestan mitään, kaikki musat mitkä mä kuuleen tulee televistosta, broidin cd soittimesta tai jostain pelistä.
en kuuntele paljoo mitään.
jos saisin valita se olisi varmaan vähä samaa mitä discoissa: PUM PUM PUM PUM! :) Mutta kun aina ei käy näin onnellisesti niin sitten kuunnellaan mitä veli (hassisen kone, juice.. yms muut suomirokkipoppikset) tai sisko (tiktak yms muut suomiteinityttöpopit) kuuntelee :) prkl :)
Metallia laidasta laitaan. \m/
Mä kuuntelen vähän mitä sattuu. Joskus taknoa, josjus Heavy Metallia, joskus sitten taas klassista. Heavy Metallia ka klassista kuitenkin eniten.
lainaus:
Kannattaa muuten kuunnella millencolinin no cigar, loistavia kappaleita. On niillä muitakin..
Mulla on. On kyllä hyvä kappale. Ja kuunnelkaa ihmessä
In flamesin Pinball Map kappale
Ja inhoan klassista musiikkia. Joka musiikin tunnilla ollaan kuunneltu joku klassinen sävelmä. esim "Yö autiolla vuorella", "Noidan oppipoika" ja kohta tulee SUOMALAINEN sävellys RUNOSTA syksy.
Muutamia mielestäni hyviä kappaleita, jotka soivat parhaillaan: Stayin Alive, The Power of Love, Eye of The Tiger.. :)
- Eminemiä
- Children Of Bodomia
- RecyleBin:iä (heh)
- Mr.Bunglee
- System OF Downia
- Nightwish: Over The Hills and far away
- Scientist
Ja jottai muuta
lainaus:
- Eminemiä
- Children Of Bodomia
- RecyleBin:iä (heh)
- Mr.Bunglee
- System OF Downia
- Nightwish: Over The Hills and far away
- Scientist
Ja jottai muuta
mitä mieltä kermis oot muista Nightwishin biiseistä? mun mielestä niillä on muitakin hyviä kuin toi over the hills.. :) niin että tunnetko muitakin niiden biisejä ja mitä pidät? :)
Over The Hills and far away on itse asiassa coveri Iron maidenilta...
Hrm.. se minkään Iron Maidenin ole vaan Gary Mooren..
Totta... my mistake.
mulla on bomfunkin reiskan ja sit sen partamiehen (ei tiedä nimee) nimmarit, ottaako päähän? mää juttelin niitten kaa!
lainaus:
mulla on bomfunkin reiskan ja sit sen partamiehen (ei tiedä nimee) nimmarit, ottaako päähän? mää juttelin niitten kaa!
Öö, ei? :P
lainaus:
Elä viitti. Mulla on Kimi Räikkösen nimmari. Mut oikeesti mua ei nimmarit kiinnosta itteeni paskan vertaa, piti kuulla Kimin ääni luonnossa vaan :) saatanan pieni jätkä muutes, säälittävän näkönen. :)
Ai, nytkö täällä leveillään nimmareilla? Mulla olis Rhapsodyn Luca Turilli ja Alessandro Lotta vuoden 2001 Tuska-lipussa.
Niin ja minun äitini oli joskus M. A. Nummisen naapuri.
Gevil kirjoitti:
lainaus:
jos saisin valita se olisi varmaan vähä samaa mitä discoissa: PUM PUM PUM PUM! :)
Jee :) Dance ja Rave rullaa :)
Mutta Gevil muuten, tuotahan voi melko yksinkertaisesti tehdä Impulse Trackerilla ;).
lainaus:
Jee :) Dance ja Rave rullaa :)
Mutta Gevil muuten, tuotahan voi melko yksinkertaisesti tehdä Impulse Trackerilla ;).
Siis ei pelkkää PUM PUM PUMia siinä pitää olla oikeanlaista PUMia kaikki PUMit ei käy :) hyvä saundi.. pitää olla sellanen että vetää mukaasa täysillä.. ja kaikki amatööri PUM PUM PUMit ei todellakaan tähän pysty :)
Tuon kommentin kun heittäisi armeijan kutsunnoissa - saisi heti vapautuksen ;D
Kuuntelen näitä:
(Blind Guardian (joo...no muutama biisi))
Charon
Children of Bodom (uus levu tulee...tammikuussa!!)
Cradle of Filth
(The)Crown
Dan Swanö
Dimmu Borgir
Edge of Beyond
Impaled Nazarene
(Nightingale (pari biisiä))
Nightwish
Sentenced
Sinergy
Ps.jokainen noista on metallia eri luokissa!!
Antti kirjoitti:
lainaus:
Hehaha :D :D :DDDDDD Kuolen nauruun täällä kotona, ihan oikeesti! Ei jumalauta! "saisi heti vapautuksen" :D hheeheh haha :) lol
lainaus:
Pitääpäs kokeilla tänä syksynä :)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.