Voisiko ohjelmointiputkalle tehdä virallisen irc kanavan quakenettiin? Itse ainakaan en käytä ircnettiä...
No minun puolestani kyllä. Eikai siitä mitään haittaakaan edes olisi. Voithan sinä esim. sen perustaa ja sinne voisi nostaa eri opit. No perustetaan ihmeessä :). Ja voisit ottaa ensimmäiset opeiksi sinne ja pistää moderate veks(!) Tällä kertaa voisi Antti Laaksonen lisätä sen myös viralliseksi kanavaksi :).
Jep, elikkä nyt on kanava pystyssä joten kaikki sinne :)
lainaus:
Jep, elikkä nyt on kanava pystyssä joten kaikki sinne :)
Muista sitten että siitä tuskin kovin pitkään aikaan tulee ohjelmointiputkan _virallinen_ kanava, virallinen on virallisesti ircnetissä, eikä se siitä paljon miksikään muutu toivottavasti :P
No voihan olla IRCnet irkkaajille oma virallinen kanava ja Qnet irkkaajille oma kanava. Perusteleppas miksi tuosta ei voisi tulla toista virallista kanavaa?
IRCNetin kanavalla on aika vakiintunut asema, koska se on ollut pystyssä yli 2 vuotta. Ainahan sitä saa toki yrittää...
Näinhän asia kyllä on mutta kutensanottu, kaikki eivät käytä ircnettiä. Tästäsyystä kavanava on myös qnetissä.
Mutta miksi ei voi käyttää kahta eri verkkoa?
Itse olen ainakin aina sekä ircnetissä että qnetissä. Suurimmassa osassa irc-ohjelmista on tuki usean verkon yhtäaikaiseen käyttöön.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.