Olen viime aikoina etsinyt ilmaisia grafiikan ja animaation teko ohjelmia, ja ajattelin kysyä, että tietääkö joku täällä sellaisia? Minulla on jo Linuxilla GIMP ja PhotoPaint ja windowssilla tietysti Paint ja jotain muuta pientä, eli jos tiedät jotain muita hyviä ja ilmaisia kuin nuo niin kerro nimi ja jos tiedät mistä sen saa niin laita osoite.
Ulead gif animator on hyvä
mihins tarkotukseen sä tarttet
No pelien tekemiseen ja netti sivuja varten ja muuten vaan tehdäkseni niitä animaatioita.
Jos haluat pelin tekemiseen graffa juttui/ym mene planet-source-code.com
Jasc Pain Shop pro 7 on ihan hyvä grafiikan tekoon... ja Jascin Animation shop on animaatioihin... Riippuu vähän.
MBnetistä ne saa ainakin 30 päivän trial versioina ja varmaan jascin kotisivultakin.
Joo tiedän ton paint shop pron, mutta se on aika kallis. Muistaakseni maksaa jotain 130e, ja ajattelin lähinnä ilmaisia ohjelmia, vaikka se voi olla liikaa toivottu. Kiitos kuitenkin ja laittakaa muitakin jos tulee mieleen.
Sain sen psp7 kaverilta elikkä mulle se oli ilmanen... Mutta se trial version aika hyvä. Testaa
Sait kaverilta kaverin version vai kaverin laittomasti omastaan kopioiman version? ;)
Kuitenkin, testaan varmaan tuon psp7:n vaikken usko että ostan sitä tuon hintaisena.
Imuta se trial versio ja eti siihen cräkki niin helpppoa
No helppohan tuo warettaa olisi, mutta en oikein tykkäisi tehdä niin jos ilmaiseksi saa hyviä, muutenkin, nämä foorumit tuskin ovat warettamisen lietsomista varten.
Joo kiitos linkistä, vaikka mulla onkin noista parhaat jo ennestään. Oikeastaan luulen että mulla on jo kaikki ilmaiset kelvolliset, mutta jos joku löytää jonkun mahtavan ja ilmaisen, niin voi laittaa tähän.
Imuta gimpin windows-versio. Löytyy Googlella.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.