Olipa taas vaikee keksiä hyvä otsikko. noh elikkä mitenkähän suosittelette tekemään sellasen napin et kun sitä painaa niin se esim. antaa $do muuttujalle vaikka "kylla" arvon. ja menee samalle sivulle. koska siellä on sitten taas if lause joka hoitaa homman kotiin. juttu on vaan siinä että formillahan tuo onnistuu aivan helposti. mutta en halua käyttää formin nappeja vaan suunnitella itse. joten pystyykö formiin suoraan tekemään napin joka on itse tekemä grafiikka vai onnistuuko phpllä? veikkaan et ei. mutta milläs onnistuu? aika yleinen tämä varmasti on mutta en löydä mistään.
<input type='image'> lienee ratkaisu... muistaakseni tuo toimi formissa ihan submit-nappulan tavoin.
Ja eikös JavaScriptillä saa viriteltyä vaikka tekstilinkeistäkin submit-nappeja?
Jep:
onclick="submit()"
Mutta minkä takia tää pitää tehdä näin vaikeesti?
Jos tekstilinkin haluaa, niin laittaa siihen vaan
<a href=" <?php echo $_SERVER['PHP_SELF']; ?>?do=kylla">Do</a>
Vai ymmärsinkö kysymyksen aivan väärin?
joo tuolla irksome:n idealla homma onnistui. niin joo ja käytin tätä siihen että mulla on tietokannassa tuotteita. ja sitten kun haetaan nuo tuotteet niin samalla lisään joka rivin alkuun checkboxin ja sitten siitä voi valita mitkä tuotteet haluaa poistaa. mutta halusin käyttää itse tekemää nappia mikä käy paremmin ulkoasuun kuin tuo normaali formin nappi. mutta en tiennyt miten se onnistuu. mutta tuolla <input type="image"> se onnistui. en viitsinyt alussa selittää näin pitkästi joka oisi tietty ollu viisaampi kyllä tehä. jees. mutta kiitos taas! nyt pääsen jatkamaan kouluhommaa!
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.