Oon täs ajatellu tehä PHP:n avulla toimivaa planetarion
http://www.planetarion.com) tyylistä nettipelia, jossa ideana olisi, että hakkerit sotisivat keskeenään. Elikkä kysyisin onko idea muittenkin mielestä hyvä? Ja olisiko ideoita siihen?
eiköhän olisi hyvä idea
Varsin hyvä idea, mutta paljon työtä on tiedossa...
Unohtu täs kysyy et oisko nimi ehdotuksii. Niin ja niit ideoit ois kans hauska saada.
Idea ON HYVÄ. Hmm, nimi..... täytyypä miettiä.
Mulla oli niitä THE WAR OF HACKERS , WARHACK .... Jotain sellaista... vaikea keksiä
Kannattaa yrittää itse kehittää se nimi ja ideat siihen peliin. Peliähän ei kannata alkaa tekemään tai edes suunnittelemaan ilman omia kunnon ideoita. Muiden ideat kannattaa ottaa vasta myöhemmin harkintaan.
Eikös peleihin päde melkeen sama logiikka kuin äikän kirjoitelmiin: Ei kannata antaa projeltin kompastua nimen keksimiseen ?
Pitää paikkansa
Eiii olet väärässä... Tai no ... hmph... No anna sen pelin nimeksi "Hakkeri pojat perkeles" :)
Kerroppas sitten, kun saat valmiiksi, että päästään pelaamaan =)
No tohon menee ihan varmasti paljon aikaa että sen saa valmiiksi. Joudutaan odottamaan hyvin pitkään
Kyllämä teist voisin ehkä beta testaajii tehä ku ei siin oo mitään järkee et moninpeli mut ei ku yks pelaaja. Et katotaan sit ku siin pelis on jo valmista. Nimen mä oon jo keksiny mut voitte ehotella lisää jos vaikka tulis joku parempi.
Mä voisin beta-testata ja tehdä kaikkia muitakin testejä ,mut en oikein voi suunnitella sitä koska on omakin projekti ollut meneillään jo kauan...
Pelin ideana ei ookkaa toi eli nimi menee takaisin mietintämyssyn alle.
En oo nähnyt montaakaan php peliä mut tuolla www.tip.it/arena on joku php sähläys...
Antti linkitä se projekti sivu tonne projekti sivulle
Tuollanen php peli ois aika hieno idea, jos jollakin ois hyvä idea ja projektiin tarvitaan apua niin voisin tulla.
Destroy Computer War
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.