tuolta http://www.gametutorials.com/tutorials/
Eihän se siis mene yhtään mihinkään jos kukaan ei sitä ota vastaan. Ei-blokkaavissa soketeissa se antaa ilmoituksen kun viesti tulee. Blokkaavissa pitää vaan junnata luupissa.
hää. selitäs vähän mä en kelannut :) mikä o blokkaava ja ei blokkaava? noissa esimerkeissä on sitten varmaan blokkaava. millasen ilmotuksen, miten? :)
Kun pistät blokkaavan soketin vaikka muodostamaan yhteyttä connectilla, niin sehän jumittaa siinä vaikka tuomionpäivään saakka... Kun soketti on ei-blokkaava (tämän 'blokkaava'-sanan voisi kyllä suomentaa jotenkin...;) ohjelman suoristus ei jää junnaamaan siihen connect()-funktioon, vaan ohjelman viestinkäsittelijälle (niin nyt puhun siis win32-koodista) tulee sanoma kun yhteys on saatu aikaiseksi. Kirjoittelen itse tällä hetkellä aika hyvillä kommenteilla varustettua sokettiluokkaa, pistän sen vaikka sitten joskus tänne kaikkien nähtäville.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.