Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: Penkkarit

Sivun loppuun

Meitsi [12.02.2004 19:15:58]

#

Paljoko saitte karkkia penkkareissa? Mä sain kolme taskullista. Yks mun kaveri sai avaamattoman kilon pussin.

Sose [12.02.2004 19:24:07]

#

Tjoo, karkkia jaettiin päivän mittaan ja söinkin sitä mukaa, joten en ole varma, mutta kotiinlähtiessä oli vielä jonkun verran taskuissa, olisiko arviolta kaksi kourallista.

SQ [12.02.2004 19:28:34]

#

Noh pari karkkii taskun pohjalle, ei oikein tullu kerättyä.

Turambar [12.02.2004 19:28:46]

#

Itse en paljoa saanut, kaikki karkit lensivät juhlasalissa eturiviin. :( Tosin niitä heiteltiin kesken tuntien luokkiin, joten silloin sain muutaman. Olisinkohan 5-8 karkkia saanut.

kayttaja-1634 [12.02.2004 19:31:20]

#

Olin kaupungilla katsomassa siskoani penkkariajelulla. Karkkia en viitsinyt kerätä, jätin sen homman innokkaille mummuille ja paapoille. :-)

Sose [12.02.2004 19:33:36]

#

Jaa, meillä ei mitään erikoista juhlasalitapahtumaa ollut. Lukion puolella oli "sisustettu" ja siellä pidettiin jotain tanssibileitä tai vastaavia. Karkkia sai lähinnä missä vain oli. Abit kuljeskelivat siellä täällä ja viskoivat karkkia, mikäs siinä :)
Loppuhuipennus oli vielä se kun abeja lähettiin suurilla lava-autoilla kuskaamaan ja siinä sitten jotkut typerykset viskoivat karkkeja takaisin sinne :D
Viimeiset sanat oli et "haistakaa paska" :/

sooda [12.02.2004 19:42:10]

#

lainaus:

Yks mun kaveri sai avaamattoman kilon pussin.

Eppa-tyyppi mulle kans! :P mä sain vaan jotain 3 karkkia kun abit tuli paiskomaan niitä luokkaan, en jaksanut mennä kerjäämään niiltä, olin koneluokassa =)
Broidi sai jotain ainaski 20 kun se meni sinne lattialle ryömimään ja keräämään niitä :D ite en kyllä viitsi enää.

Gaxx [12.02.2004 20:39:35]

#

Keräsin noin kymmenen karkkia(jotka tuli kyllä suoraan syliin), mutta kun ei maittanu ni viskasin ne kaverille :) Tosin, jos olis jaksanu kerätä ni olis niitä saanu puoli kaupan muovipussillista ihan helpostikki(abit ku heitteli karkkeja melkein koko 1½h pitusen "abi-show":n ajan(siis tää "abi-show" oli meijän lukion juhlasalissa/auditoriossa)).

No joo... täytyy tunnustaa - söin YHDEN suklaakonvehtin :)

remontti-reiska [12.02.2004 20:52:16]

#

Saamari kun ne lukiolaiset heittelevät sitä karkkia vain muihin lukioihin(?) Minä en saanut :(, enkä kyllä välitäkkääm :).

Heikki [12.02.2004 20:58:40]

#

Jonkin verran tuli karkkia, jotain taskullinen. Sen verran että kun kokopäivän söi niin ei paljoa jäänyt.

Ei niitä pahemmin viitsinyt kerätä...

Meillä karkkia jaeltiin vain ulkona, samalla köytettiin porukkaa kelmulla tolppiin, piirreltiin huulipunalla kaikenlaista naamaan (yleensä pilluja ;D) ja ruiskutettiin TODELLA PAHAA kermavaahtoa jostain kaupan pullosta.

Ja reiskalle: Meillä kyllä suuri osa karkeista tulee meille peruskoululaisille (lukio ja yläaste vastapäätä toisiaan).

Sharph [12.02.2004 21:00:16]

#

Ei tullu ainuttakaa, ei käyny, ku kouluun rakennetaan jatkoa...

Tempfile [12.02.2004 22:39:58]

#

Yhden siskolta, itse olin poissa koulusta.

Sami [13.02.2004 00:36:50]

#

Jaa mitä? Koska?
En saanut yhtään mitään, sillä täällä korvessa ei käynyt mitään, en ollut tietoinen niistä, enkä itseasiassa erityisemmin tarvitsisikaan (esim. kaupasta saa helpommalla ja sitä mitä haluaa)...

makeuu [13.02.2004 06:55:17]

#

Sain muutaman karkin.. ja kaverit sai jopa kymmeniä.. nämä olikin aika vaatimattomat viimevuotiseen verrattuna. :D

Meitsi [13.02.2004 13:53:58]

#

Mun kaverit teki silleen et ne otti repun mukaan ja sano niille abeille koulun pihassa et kaatakaa tänne reppuun vaan sitä karkkia ja ne kaato. Yks mun kaveri sai kyllä karkkien sijaan tyhjän viinapullon (ei kuitenkaan päähänsä :p).

hunajavohveli [13.02.2004 15:32:53]

#

En tässä iässä enää edes yrittänyt änkeä niiden kersamassojen läpi. Minusta on lapsellista sellainen karkin perässä juokseminen ja huutaminen. Joku on joskus kuollut, kun on karkin perässä juossut renkaan alle. Mutta lapsillehan se lähinnä on tarkoitettu. Yläasteelaisten ei enää tarvitsisi osallistua. (vaikka meidän koulussa ne, joilla on sen jälkeen biologiaa, keräävät pihasta karkkipaperiroskat, kun koulu on täynnä sellaisia diootteja, jotka eivät osaa niitä pistää koulun uusiin hienoihin roskakoreihin)

tvuollo [19.02.2004 22:21:34]

#

hehee, ensi vuonna pääsee itse nakkelemaan ja nakkelemaan lujaa >:D

AwwRiiite [20.02.2004 00:52:59]

#

Mäpäs olinki jo tänä vuonna heittelemäs, kolme kiloo meni... :)

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta