Olen tuota kyseistä peliä pelaillut ja nyt kysyisin, että onko ilmaista pelata netissä sitä peliä?
tietääkseni peliä voi pelata ilmaiseksi netissä
Olen minäkin ainakin yrittänyt. Yritin liittyä joihinkin servereihin. Mutta en ole päässyt pelaamaan. :( REISKA kerros miten pääsit pelamaan.
Oletko pelannut trainingin läpi? Koko trainigia ei tartte vetää läpi, vain Basic, jos halajaa pelaamaan.
Personal jacket > create account > rekisteröidy > kirjaudu sisään personal jacketissa > Deployment > Filter > Browser = GameSpy > Missions > Valitse sopiva, joka on available ja sitten Deploy nappia alhaalta > Internet > Refresh list > ja valitset hyvän servun, jos tulee Honor levelistä, jotain niin valitse joku toinen. Nikin täytyy sitten olla vaikka: _rnd18progy_. Minun nikkini on ta6ko. Kun pääset servulle joinaa Assaultiin tai Defenseen ja sitten valitset aseen ja sotilasarvon ja odottelet, että roundi loppuu niin pääset pelaamaan.
Juu tota täytyynkin taas downloadata se uudestaan kun menin poistamaan. Pitääkö tuossa olla joku numero nikin keskellä?
No ei tartte, mutta joku vastaava sen täytyy olla ja imutat sen kanssa! Minä en tuota "opasta" turhaan tehnyt.
Hyvähän tämä peli on.....
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.