Niin, yksinkertainen kysymys: Saako iframen reunat pois näkyvistä jotenkin?
En oo nyt ihan varma, mut muistaakseni iframeen käy samat attribuutit ku tavallisiin kehyksiin. Eli frameborder="0". Ja jos operassa ei tahdo toimia, muistaakseni sitten piti lisätä border="0". Ainaki vanhemmissa versiossa.
iframe {border: 0 none;}
Jos selain ei tue, niin sitten ei voi mitään.
Niin...
Minä en ainakaan ole vielä kertaakaan törmännyt selaimeen, joka ei tukis iframeja. Silti en käytä niitä tai tavallisia frameja.
lainaus:
Minä en ainakaan ole vielä kertaakaan törmännyt selaimeen, joka ei tukis iframeja.
Et sitten ole koskaan käyttänyt Netscape Navigator 4:sta?
Noh, joka tapauksessa tarkoitin lähinnä selaimia, jotka eivät tue CSS:n border-ominaisuutta iframeille.
lainaus:
Silti en käytä niitä tai tavallisia frameja.
Oikea Ratkaisu(tm)
iframet on tyhmiä ja framet on tyhmiä.
lainaus:
iframet on tyhmiä ja framet on tyhmiä.
Totta puhut... ihan p*rseestä
Joo, kiitos vaan. Jotenkin tuntuu kyllä ettei monet enää käytä mitään Netscapen Navigator 4:sia. Luulisi valtaosan ihmisistä käyttävän jo uusimpia selaimia. Varmasti poikkeuksiakin löytyy..
<iframe border-width="0"></iframe>
lainaus:
<iframe border-width="0"></iframe>
Taisitpa vetää tuon hatustasi...
http://www.w3.org/TR/1999/REC-html401-19991224/present/frames.html#h-16.5
Suurinpiirtein, jostain syystä muistin että se olisi ollut tuo. Itse olin käyttänyt "frameborder=0":aa, ja sekotin sen tuohon, sori. :)
oikeastaan olisi viisaampaa että kun joku kysyisi, esim. frameista niin ei heti haukuttais että ne on huonoja (itekkin haukkuin) vaan autettas JOS OSAISI.. eli ei auottas päätä tai keljuiltas vaan autettas jos osattais ja sellaset epämääräiset auttamiset on myös epäkohteliaita... sori munki puolesta :D
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.