jes, mä täytin tänään siinä neljän maissa 16. Kivaa! :)
(ja taas vaihteeksi aika turha viesti, ja kaikkia varmaan kiinnostaa ihan sairaasti... :P)
Hyvää syntymäpäivää!
Hyvää syntymäpäivää!!!!
"...paljon onnea vaan, paljon onnea vaan..."
Hyvää syntymäpäivää!
Onnea vaan! "Paljon onnea vaan, paljon onnea vaan! Paljon onnea sooda, paljon onnea vaan!" (Hih...)
Hyvää syntymäpäivää vaan minunkin puolestani. Onhan se oikeus ja kohtuus, että kaikista vakiintuneimmat ja pitkäaikaisimman käyttäjät saavat ilmoitella merkkipäivistään. :)
No hyvää syntymäpäivää munki puolesta!
jeps! Onnea vaan kovasti! Kun mun ikävuosista numerot vaihdetaan keskenään tulee sun ikävuodet!
Itellä tulee 16 täyteen vasta juhannusaattona, mutta mikäs tässä on odotellessa! :)
lainaus:
(ja taas vaihteeksi aika turha viesti, ja kaikkia varmaan kiinnostaa ihan sairaasti... :P)
Jep kerroppa lisää ;)
Minä täytin viimekuun kahdeskymmenes päivä 16, mutta en viitsinyt lähettää mitään vastaavaa viestiä foorumille, kun jos jokainen lähettäisi tälläisiä viestejä joka kerta, kun on jollakin synttärit niin tämä foorumi täyttyisi "synttärini" viesteihin, mutta onneksi olkoon kuitenkin :)
kiitti vaan kaikille :) kumma kun kukaan ei valittanut että kuinka turha tää on :)
Noh...Mäki eilen 12 :p (oikeesti)
Mut hyvää syntymäpäivää sullekki :D
Heitänpä nyt oman lusikkani tähän synttärisoppaan. Setä taitaa olla ihan omassa kastissaan ikänsä puolesta, mutta onko täällä muita "kokeneempia" keskustelijoita (siis ikänsä puolesta)? Itse taidan kuitenkin olla jo lähestulkoon ikäloppu, mittarin osoittaessa lukua 21 ja risat.
Ja erittäin turha thread, mutta onnittelut joka tapauksessa :)
Hyvää syntymäpäivää!!!!!!!!!!!!!
:D
Happi pöörthdei!
lainaus:
Itse taidan kuitenkin olla jo lähestulkoon ikäloppu, mittarin osoittaessa lukua 21 ja risat.
On täällä muitaki vanhuksia, mulla alkaa tänä vuonna jo 25. vuosi tätä maailmaa.. ;)
Mutta soodalle hyvää syntymapäivää! :)
Hyvää syntymäpäivää!
hyvvee syntymäpäevää!
kaikki 13.2. jälkeen o myöhässä :) noh ei se mitään kiitti kuitenki teillekin :P
lainaus:
Ja erittäin turha thread, mutta onnittelut joka tapauksessa :)
tulihan se sieltä :)
Sitä saa mitä tilaa :)
Onnea vaa sooda, mut miks et oo MSN Messengerissä?
koska reinstalloin wintoosan eikä meseä ole vielä asennettu kunnolla.
asenna se, hyvä ohjelma
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.