Hei, onko kyseisestä pelistä tulossa uutta versioo? itseäni kun kiinnostaisi pelailla.. Mikä on muuten teidän keskiarvo, jos olette päässeet läpi ? Mukava pelihän tämä on ja on tullut pikkuveljen kanssa tätä rämpättyä :D
Pelistä ei ole tullut uutta versiota, mutta muistaakseni readmessa oli, että jos peli saa paljon positiivista palautetta, saatetaan jatko-osa tehdä.
Ennätyslista löytyy osoitteesta http://koti.mbnet.fi/vsuora/oik/lista.php
edit. Itse pääsin läpi n. 8:n keskiarvolla.
joo.. mukava juttu, minulta positiivinen :DD
juu, on tultu pelailtuu.. En kyl oo viel jaksanu pelaa läpi.
lainaus:
En kyl oo viel jaksanu pelaa läpi.
Sama juttu... ku oon vasta 6-luokalla niin ei oikee osaa niitä vaikeempia juttuja :/
Kyllähän se näin ysi-luokkalaiselle varmaan menis. Kokeilin vähän alkua, mutta rupes ottamaan päähän kun runotunnilla vastasin Kivi ja se oli väärin. No sitten opettaja kysy samaan kysymykseen vastausta yheltä toiselta. Se vastas, että Kivi ja se oli sitten vaihteeksi oikein.
On se kumma juttu... (tai sitten ohjelmointivirhe :))
Jatko-osaa ei varmaan vähään aikaan tule, mutta mukava kuulla, että peliä pelataan yhä. :)
lainaus:
Kyllähän se näin ysi-luokkalaiselle varmaan menis. Kokeilin vähän alkua, mutta rupes ottamaan päähän kun runotunnilla vastasin Kivi ja se oli väärin. No sitten opettaja kysy samaan kysymykseen vastausta yheltä toiselta. Se vastas, että Kivi ja se oli sitten vaihteeksi oikein.
On se kumma juttu... (tai sitten ohjelmointivirhe :))
Tekeehän opettajatkin vihreitä ;) Ei ne täydellisiä ole... Mutta iloista kuulla, että peliä pelataan edelleen. Toivottavasti jotkut ovat saaneet siitä iloa. :)
Heh, huomasin vasta äsken, kun luin Readme:tä, että pelihän on Laaksosen ohjelmoima! Mukavaa, kun pelissä pärjää realistisesti eri aineissa yhtä hyvin kuin oikeassa elämässä. Paitsi nyt joitain tunteja lukuunottamatta. ATK:n arvosanaa harvemmin annetaan matopelitaitojen perusteella. :)
Eikä liikuntakaan pelkkää koripalloa ole. Minun koulussani ei ole täytynyt opetella ulkoa kaikkia alkuaineita, vaan ainoastaan tärkeimmät. Ranska on varmaan paha niille, jotka eivät ranskaa lue.
Millä kielellä peli muuten on tehty? Saako VB:llä helposti noin laadukasta, vai olisiko käytetty Delphiä?
No noihin ATK:hon ja liikuntaan oli omat vaikeudet keksiä juttuja ja kovin vaikeita niihin ei viitsinyt laittaa. Ranskahan piti laittaa, että lunttilappusysteemillekin tulisi kenties jotain käyttöä ;) Mutta VB:llä peli on tehty täysin.
Hö... Peli jäi jumiin, kun olin kuvaamataidon tunnilla saanut kuvan valmiiksi... Luokassa ei enää näkynyt ketään muita, mutta pohjapiirroksen sentään sai auki, eikä sielläkään näkynyt ketään (normaalistihan on keltaisia pisteitä näyttämässä muiden oppilaiden sijainteja). Keskustelulaatikossakaan ei näkynyt nuolta. Mikä vialla?
Eikä loppunu... Ja nyt tuli sama toisen kerran... :'(
Huomasinpa muuten, että uskonnontunneilla tentattavat kymmenen käskyä ovat väärässä järjestyksessä, ainakin oman tiedon mukaan.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.