Eli mitenkä voin tehdä popup-ikkunan, jossa ei ole mitään osoiteriviä tai muutakaan, ja sen koon voisi määritellä silloin kun se avataan? Ikkunan pitäisi avautua linkistä...
PS. Tarkotus ei ole laittaa mitään mainoksia tai muitakaan, vaan tämä on ihan hyödyllinen juttu...
<a href="#" OnClick="window.open('joku.php', 'Ikkunan_nimi', 'TOOLBAR=no, LOCATION=no, DIRECTORIES=no, STATUS=no, MENUBAR=yes, SCROLLBARS=yes, RESIZABLE=no, COPYHISTORY=yes, width=400, height=200')">
Tuosta kun vaihdoin vielä tuon "MENUBAR=yes" muotoon "MENUBAR=no", niin oli hyvä... Kiitos!
<a href="#" OnClick="window.open('joku.php', 'Ikkunan_nimi', 'TOOLBAR=no, LOCATION=no, DIRECTORIES=no, STATUS=no, MENUBAR=yes, SCROLLBARS=yes, RESIZABLE=no, COPYHISTORY=yes, width=400, height=200')"> Juuri tuo.
Ööh.. katsoin hieman steren muita viestejä ja voin todeta että kyseessä on tsoukki (eli vitsi)
Laittakaa putkaan ominaisuus jolla näkisi käyttäjän IP:n. Voisi hillitä peeloamista hieman.
Siis että minä olen tsoukkI?
Siis että minä olen tsoukkI? Juuri tuo.
lainaus:
<a href="#" OnClick="window.open('joku.php', 'Ikkunan_nimi', 'TOOLBAR=no, LOCATION=no, DIRECTORIES=no, STATUS=no, MENUBAR=yes, SCROLLBARS=yes, RESIZABLE=no, COPYHISTORY=yes, width=400, height=200')">
Mitä turhuuksia!
<a href="javascript:window.open('joku.php', 'Ikkunan_nimi', 'TOOLBAR=0, LOCATION=0, DIRECTORIES=0, STATUS=0, MENUBAR=0, SCROLLBARS=1, RESIZABLE=0, COPYHISTORY=1, width=400, height=200')">
Ei toi toimi samalla tavalla, esim toi avaa uuden ikkunan, sekä vaihtaa jotenkin ihmeellisesti tuota sivua mistä se avataan. Juu ja noi voi tietenkin korjata numeroilla :)
lainaus:
lainaus:
Mitä turhuuksia!
<a href="javascript:window.open('joku.php', 'Ikkunan_nimi', 'TOOLBAR=0, LOCATION=0, DIRECTORIES=0, STATUS=0, MENUBAR=0, SCROLLBARS=1, RESIZABLE=0, COPYHISTORY=1, width=400, height=200')">
lainaus:
Ei toi toimi samalla tavalla, esim toi avaa uuden ikkunan, sekä vaihtaa jotenkin ihmeellisesti tuota sivua mistä se avataan. Juu ja noi voi tietenkin korjata numeroilla :)
Laita tälleen:
<a href="javascript:window.open('joku.php', 'Ikkunan_nimi', 'TOOLBAR=0, LOCATION=0, DIRECTORIES=0, STATUS=0, MENUBAR=0, SCROLLBARS=1, RESIZABLE=0, COPYHISTORY=1, width=400, height=200');history.go(-1);">
Ei kun et laita ollenkaan popuppia. En oo löytäny vielä yhtään sivua jossa popuppia ei olis voinu korvata jollain muulla systeemillä.
Viitsisitkö kertoa mihin tarvit tota?
Tämä on mielestäni juttu, jonka takia popupit ovat oikeasti hyviä.
Sivulla on linkki, josta tuo popup-ikkuna avataan (se ei siis aukea itsestään). Ikkuna sisältää ohjeen, miten jokin juttu tehdään sivustolla. Kun sitä juttua tehdään ohjeen mukaan samaan aikaan, on mielestäni hyvä, että sitä pystyy lukemaan myös samaan aikaan. En kuitenkaan halunnut koko sivun kokoista ikkunaa, enkä myöskään niin että käyttäjä joutuu itse muuttamaan ikkunan koon pienemmäksi.
Jos tuosta nyt ei saanut selvää tai kiinnostaa enemmän, seuraavasta linkistä näet mihin tuota käytin:
http://www.sotapelit.com/ohjeita.php
Ja sieltä painat sitä "näytä tämä ohje kuvina"-linkkiä.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.