Mikähän on viestiketjujen viestimäärä ennätys, onkohan tuo Pelin tekeminen (tuukka_91 aloitti)... ainakin mitä minä olen nähnyt niin se on pisin...??
Joskus Gevil perusti aiheita joihin sai kirjoitella mitä mieleen sattui, taisi niitä olla yhteensä kolme kappaletta. Joku niistä saattaa ja varmaan onkin vielä pitempi.
EDIT: Muisti rakoilee, niitä oli pienen tutkimisen jälkeen jopa 5. Eikä ne ihan yhtä pitkiä olleet kuin tuo ed. mainittu. Jokatapauksessa pitkiä kuitenkin.
lainaus:
Joskus Gevil perusti aiheita joihin sai kirjoitella mitä mieleen sattui
*muistaa*
"Yleinen aihe 1-5"
Ellen ihan väärin muista, niin noin sadan viestin jälkeen perustettiin uusi aihe.
Jeh...
vanhat, ei välttämättä ihan oikeata näyttävät statsit (ainakaan yhteisviestimäärän osalta...) ovat vielä elossa...
https://www.ohjelmointiputka.net/keskustelu/
jooh, ja oli mullaki siellä joku 24500 viesti
lainaus:
*muistaa*
"Yleinen aihe 1-5"
Eikös niitä tullut vielä kuudeskin? Miksei semmosia enää tule, heti kun minä keksin tulla mukaan juttelemaan niin sen jälkeen ei sitten koskaan enää tullut lisää :( :D
lainaus:
heti kun minä keksin tulla mukaan juttelemaan niin sen jälkeen ei sitten koskaan enää tullut lisää :( :D
:D elähän nuin silti puhu ;)
lainaus:
lainaus:
"Yleinen aihe 1-5"
Eikös niitä tullut vielä kuudeskin?
Saattoipa ollakin. Turambari vain sanoi, että 5 ja minä uskoin.
Katsokaahan sen stats-sivun alalaitaan... sieltä löytynee jotain tämän suuntaista, eli niitä yleisiä aiheita on ollut vähintään 7 kappaletta:
Top-10 pisimmät aiheet
aihe viestejä aiheessa
Pelin tekeminen 179
Kilpailu 108
Yleinen aihe. 106
Yleinen aihe 6 104
Yleinen aihe 4 103
Yleinen aihe 5 102
Yleinen aihe 2 102
Yleinenaihe 3 101
Yleinen aihe 7 97
Oppia ikä kaikki 0.9 96
Edit: viestissä sisennykset ei näköjään toimi, mutta stats-sivulla toimii, joten katsokaa sieltä...
Ehdotus: Voisko ohjelmointiputkan viestin aiheen viereen (tai jonnekki muualle) laittaa sellasen linkin josta pääsisi suoraan viestiketjun loppuun? Sapettaa selata tuollaisia pitkiä ketjuja alaspäin (tarkoitan esim. Pelin tekeminen -ketjua) Olisi kätevää päästä loppuun ja lukea sieltä uusimmat viestit! Ei varmaankaan kovin vaikea toteuttaa...
Juu, olen samaa mieltä kanssasi... on itsekkin tullut ajateltua, mutta en ole ottanut puheenaiheeksi
Useimmat selaimet kyllä sisältävät omat pikanäppäimet sivun loppuun menemiseen, mm. IE:ssä tuo on Ctrl+End.
lainaus:
Useimmat selaimet kyllä sisältävät omat pikanäppäimet sivun loppuun menemiseen, mm. IE:ssä tuo on Ctrl+End.
riittä kun painaa pelkkää END nappia .
Niin riittää, mut olishan se silti ihan kätevä olla ihan oma nappi täälläkin mistä pääsee alas asti ilman hidasta rullasta tai palkista vierittämistä.
vaikka ankkurilla, alas <a name="pohja"> ja ylös <a href="#pohja">alas</a> (hatusta, jotenkin noin se meni kuitenkin)
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.