Olisi mielenkiintoista nähdä jokin taulukko palikkapeliin lähetettyjen pelien tekemiseen käytetyistä ohjelmointikielistä, tyyliin:
VBasic 50%(14 peliä),C++ 25%(7 peliä) etc.
Miten olisi, haluaisivatkos muutkin tietää, vain olenko vain jokin kielipervertikko?
Juu, olisihan sellainen ihan mukava tietää :)
No, jos on ihan pakko tietää niin minä tein ainakin Visual basicilla. Se ei tule pääsemään edes kuuden parhaan joukkoonkaan.
Ei hassumpi idea, katsotaan, jos saadaan tilasto aikaan lähiaikoina.
lainaus:
No, jos on ihan pakko tietää niin minä tein ainakin Visual basicilla. Se ei tule pääsemään edes kuuden parhaan joukkoonkaan.
Mikään ei ole mahdotonta. Jari Sillanpää pääsi kuuden parhaan joukkoon ja nyt edustaa Suomea euroviisuissa ;).
Jooh, vielä joku Jariki... ei muuten hassumpi idea tuo taulukko :D
lainaus:
Mikään ei ole mahdotonta. Jari Sillanpää pääsi kuuden parhaan joukkoon ja nyt edustaa Suomea euroviisuissa ;).
Tässä tapauksessa on. Tuon pelin tein noin 5 minuutissa ja on ihme jos se pääsee jatkoon.
No hei, tuo "mikään ei ole mahdotonta" on mottoni! Periaatteessa kaikki on mahdollista, käytännössä tosin on vähän eri asia. Mutta tuo taulukko olisi ihan kiva.
Mä tein qbasicilla. Ja nyt harmittaa että en tiennyt silloin future librarysta ja siihen tuli huonohkot grafiikat.
ehdotan myös taulukon lisäämistä
Onko ohjelmointiputkaan tulossa taulukkoa??!!
No, kuten sanoin en päässyt 6 parhaan joukkoon. En edes tiedä onko sitä tuonne edes otettu.
Jos sait sähköposti viestin antilta joka kuului jotenkin:
Kiitos lähettämästäsi pelistä, Se on nyt mukana kisassa
Vaikka ei pääsisi loppukilpailuun, ei pidä luulla, että peli olisi huono saati sitten hylätty. Osallistujia oli 28, joista ainoastaan kuusi valittiin finaaliin. Kaikki pelit tulevat esille ja ladattavaksi kilpailun päättymisen jälkeen.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.