Kertokaas oma top5 peelonne tähän ketjuun. Olisi mukava tietää mitä täällä on ollut joskus. Itse en omaan pysty tekemään, kun täällä en ole niin kauaa ollut.
en oikeen ymmärtänyt kysymystäsi :-O.
Eli top 5 peelot (tässä tapauksessa floodareita tai muuten tyhmiä tapauksia) pitäisi tähän listaan saada, jotka ovat olleet joko irkissä tai täällä nettisivulla. Eli repeat: top 5 peelot (älkää vai kysykö mikä peelo on) tähän ketjuun.
1. remontti-reiska
Heh!
Ite en kyllä ala ketään nimeämään, vaikka muutama tuleekin mieleen.
edit: typo
lainaus:
1. remontti-reiska
Loukkaavaa. En itseni mielestä ole saanut ainuttakaa peeloiluun liittyvää viestiä, joten perustele T.M väitteesi.
Peeloja ei minusta täällä paljoakaan taida olla, mutta jotkut (Kuten minä joskus, myönnän sen.) lähttävät viestin, kuin eivät lainkaan harkitsisi, lähettävätkö he sen vai eivät ja jotkut taas kirjoittavat asiansa ohjeiden vastaisesti esim. huutavat.
EDIT: Ensimmäinen lause esitetään mielipiteenä
Minua eivät "peelot" haittaa sitten yhtään verrattuna niihin, jotka kuvittelevat olevansa kovasti "peelojen" yläpuolella ja koettavat parantaa asemaansa tämäntapaisten keskustelujen avulla. Yritetään keksiä parempia keskustelunaiheita. ;)
OK
no visy on kyllä vähä semmone...
1. Kenkku :D
JES, löysin toisenkin hyvinkääläisen, ajv:n!!
Jep! Hyvinkää on hyvä paikka!
lainaus:
JES, löysin toisenkin hyvinkääläisen, ajv:n!!
Mitenkäs tuo tähän aiheeseen liittyy? Sitä paitsi vilkaisepas käyttäjätietojani...
Noista peeloista.
Unohtuiko tämä ehkä: legendaarinen (heh) jouku/saarioinen. Tuo on minun mielipiteeni. Tosin:
lainaus:
Minua eivät "peelot" haittaa sitten yhtään verrattuna niihin, jotka kuvittelevat olevansa kovasti "peelojen" yläpuolella ja koettavat parantaa asemaansa tämäntapaisten keskustelujen avulla. Yritetään keksiä parempia keskustelunaiheita. ;)
Olen kyllä vähän samaa mieltä.
3 hyvinkääläistä kasassa!
Kuka on kolmas?
Mä, ajv ja Quiz!
Eikös forumin yksi perussäännöistä ole, ettei ketään käyttäjää haukuta tai syrjitä? Mielestäni aika typerää tällainen.
Tää kyl on sääntöjen vastainen!
joo, poistetaan koko topicci (no ei vais)
Eipä ole kovin asiallinen ketju. Mutta täytyy silti sanoa eräs legendaarisimmista oputkalaisista: jouku/saarioinen! Onneksi olkoon.
lainaus:
1. Kenkku :D
Ja miksiköhän? :D (ymmärrän että oli vitsi)
Jos nyt joku pitää nimetä, niin alkuaikojen Osmo Happonen oli kyllä aika hassu setä.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.