Tiedän olen jo itkenyt samasta aiheesta aijemmin mutta kun en saanut sillon vastausta niin kysyn uudestaan. asia tiivistettynä:
Mulla on WinXP ja siinä apache. ongelma on se että kukaan muu ei pääse koneltani katsomaan sivuja. "sivua ei voi näyttää" joten ongelma on oikeuksista.
Kun katson ftp ohejelmalla omalle koneelleni niin näyttää chmod 644. eli pitäisi kaikilla olla luku oikeudet. mutta ei. joten olen lukenut jotain pieniä vihjauksia että ei onnistu apachen pyöritys XP:ssä. tottako? jos ei niin kuinka saan sivut toimimaan xpssä? ja vielä se että onko mahdollisesti jossain apachen asetuksissa vika? pyydän polvillani apua että kerrotte vastaukset ja kiitos myös ohjeet jos tämä onnistuu.ja näin valmiiksi: käyttiksen vaihto ei onnistu tässä vaiheessa. kiitos ja kumarrus!
Ensinnäkin Windows ei tarvitse erikseen mitään chomod arvoja. Toiseksi jos ongelma olisi chmodauksessa ei se antaisi tuota virhettä. Koska tuo virhe sanoo ettei serveri löytänyt tiedostoa, jota haettiin.
Oletko varma että ISPisi ei ole blokannut porttia jota käytät. Koita vaihtaa portti vaikka 8080 apachen conffeista. Ja koita sitten sivujasi tyyliin: http://127.0.0.1:8080/ eli tuon 127.0.0.1 tilalle oma ip.
Jos vielä saat virheen niin tarkista että tiedosto jota haet on olemassa.
Niin ja apache kyllä toimii XP:ssä että pois semmoiset huhut.
Jos ei nyt nämä auttanut niin kysyppä lisää.
jees... viisaana tänään tuli mieleen ja samalla kun tulin tänne katsomaan niin sama homma. tietty palomuuri ei päästäny siitä läpi.. mutta kiitos ja kumarrus!
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.