Eli miten pystyn IE:lle keskittään taulukon? Align itse tablessa ei toimi, eikä onnistu myöskään "<div align='center'>"-tagin sisään laitettuna...
Muut (Opera, Mozilla) keskittävät kyllä taulukon...
Kokeile laittaa taulukko center-tagien väliin.
Ei mene silläkään...
Kyllä minä saan IE:llä keskitettyä taulukon joko center-tagilla tai alignillakin. Mikä IE-versio sinulla on?
6.0 ... Eli ei siitä pitäisi kiinni olla... Onnistuuko taulukon sisällä olevan taulukon keskittäminen?
No, ratkasin ongelman lisäämällä reunaan läpinäkyvän td:n... Mutta silti kyllä ihmetyttää toi juttu...
Nii siis kyllä mullakin IE6.0:lla toimii hyvin toi <table align="center">... Ja toimii kyllä tuo <center></center> -keskityskin
Kyllä mullakin se toimii, mutta luulen että sisäkkäisiä taulukoita se ei kuiteskaan osaa keskittää.. Tai ainakaan tässä ei osannu, eikä sitä saanu millään keskelle... Mutta en kyllä kokeillu sitten enää toisella sivulla...
Minä sain kyllä kymmenenkin sisäkkäistä taulukkoa keskitettyä ihan ilman ongelmia. :-) Käytin align="center":iä.
Koodia kehiin jos muka ei centerit toimi. ;)
Vitsi, näin helppo kysymys, mutta en kerennyt vastaamaan :D
Tossa on kuitenki ollu kyse siitä että ulommainen taulukko on ollu saman levyinen kuin sen sisällä oleva taulukko. Tämmöisissä tapauksissa "debuggausta" helpottaa borderien käyttö.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.