Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Nettisivujen teko: .exe-tiedoston ajaminen html-sivulta?

teje [12.01.2004 19:39:11]

#

..niin tiedän että on tyhmä kysymys, mutta koska olen noobbi näissä asioissa tunnen olevani oikeutettu moisiin tyhmyyksiin. olisiko se mahdollista esim cgi:n avulla? pitäisi saada ajettua ohjelma html-sivulta enkä halua sitä typerää open / download kysymystä häiritsemään.

Draiz [12.01.2004 20:03:43]

#

<?php
shell_exec("counterstrike.exe");
?>
Testaa tota xD En oo varma toimiiko ja luulen että ei toimi.

k-mikko [12.01.2004 23:19:16]

#

lainaus:

<?php
shell_exec("counterstrike.exe");
?>
Testaa tota xD En oo varma toimiiko ja luulen että ei toimi.

Tietääkseni pelkkä exec toimii myös. Kumpikaan ei toimi, jos safemode on päällä.

Perlillä tuon saa toteutettua muistaakseni ihan samannimisellä funktiolla.

#!usr/bin/perl

exec("");

En sen pahemmin perliä käytä, eli tuon hoitamiseen voi olla jokin parempikin keino.

Meitsi [13.01.2004 16:39:49]

#

Jokaisessa selaimessa tulee jokin ilmoitus kun avaa tiedoston. Sehän olisi tietoturva-aukko jos voisi ajaa ohjelman ilman kysymistä käyttäjältä. Itsekään en kyllä tajua miksi selain antaa välillä viestin: haluatko ladata ja suorittaa kohteen..., mutta välillä antaa: olet lataamassa tiedostoa...
Mistä moinen?

Meitsi [13.01.2004 17:42:56]

#

Ei vaan toimi. Kokeilin monilla eri php-komennoilla, mutta en saanut ruudulle haluatko ladata ja asentaa kohteen... - ruutua.

T.M. [15.01.2004 11:29:34]

#

lainaus:

Itsekään en kyllä tajua miksi selain antaa välillä viestin: haluatko ladata ja suorittaa kohteen..., mutta välillä antaa: olet lataamassa tiedostoa...
Mistä moinen?

Se kysyy suorittamista jos sulla on joku ohjelma joka sen voi suorittaa.

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta