..niin tiedän että on tyhmä kysymys, mutta koska olen noobbi näissä asioissa tunnen olevani oikeutettu moisiin tyhmyyksiin. olisiko se mahdollista esim cgi:n avulla? pitäisi saada ajettua ohjelma html-sivulta enkä halua sitä typerää open / download kysymystä häiritsemään.
<?php
shell_exec("counterstrike.exe");
?>
Testaa tota xD En oo varma toimiiko ja luulen että ei toimi.
lainaus:
<?php
shell_exec("counterstrike.exe");
?>
Testaa tota xD En oo varma toimiiko ja luulen että ei toimi.
Tietääkseni pelkkä exec toimii myös. Kumpikaan ei toimi, jos safemode on päällä.
Perlillä tuon saa toteutettua muistaakseni ihan samannimisellä funktiolla.
#!usr/bin/perl exec("");
En sen pahemmin perliä käytä, eli tuon hoitamiseen voi olla jokin parempikin keino.
Jokaisessa selaimessa tulee jokin ilmoitus kun avaa tiedoston. Sehän olisi tietoturva-aukko jos voisi ajaa ohjelman ilman kysymistä käyttäjältä. Itsekään en kyllä tajua miksi selain antaa välillä viestin: haluatko ladata ja suorittaa kohteen..., mutta välillä antaa: olet lataamassa tiedostoa...
Mistä moinen?
Ei vaan toimi. Kokeilin monilla eri php-komennoilla, mutta en saanut ruudulle haluatko ladata ja asentaa kohteen... - ruutua.
lainaus:
Itsekään en kyllä tajua miksi selain antaa välillä viestin: haluatko ladata ja suorittaa kohteen..., mutta välillä antaa: olet lataamassa tiedostoa...
Mistä moinen?
Se kysyy suorittamista jos sulla on joku ohjelma joka sen voi suorittaa.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.