Olen kuullut että dvd-levyn voisi kopioida cd-levyille.
Tähän lienee oma tallennusformaatti. Onko kellään kokemusta?
Onko tarkoitukseen soveltuvia ohjelmia tiedossa?
Otsikossa pianovirhe...
Voihan sen kopioda siihen, mutta se ei välttämättä mahdu siihen kokonaan. Sinun kannattaa divx:siä se dvd ja tallenta sitten vasta. Google löytää varmaan ohjelmia.
lainaus:
Olen kuullut että dvd-levyn voisi kopioida cd-levyille.
Uudelleenpakkaamalla videodata pienempään tilaan (laatu laskee) tuo kyllä onnistuu. Muuten oikein ei. Jossain kohtuutuoreessa MikroBitissäkin taisi olla asiasta.
Tai sit voi pilkkoa vilmin pienempiin palasiin monelle levylle. Teosto vaan ei ole kovin mielissään leffojen kopsaamisesta, joten vain omaan käyttöön kopsaamine ei ole lain vastasta. dvd:issähän on joku kopiosuojaus, joten ei ole ehkä kovien helppoa
Mä hankin semmose ohjelman ku DVD-Shrink. Sillä kai saa DVD:n aviksi tai joksikin videoksi kovalevylle. Jos teet VideoCD:n joudut tosiaan käyttämään monta cd:tä (noin 4 per leffa) voi kyllä tuntua rasittavalta vaihtaa aina cd... Ja tunnelma menee samalla
VideoCD:n mahtuu elokuvaa yhtä paljon kun CD:n koko on minuutteina. Eli tuskin yksi leffa neljää CD:tä (yli 5 tuntia) vie. Asia on tietenkin eri jos elokuva muutetaan SuperVideoCD-muotoon. Silloin voi mennä jopa neljä CD-levyä ja parhaimmalla laadulla pakkaa.
kyllähä 3 h leffa vie noin 4 cd:tä jotka on kai 70 min
Suosittelen katsastamaan sivun http://www.afterdawn.com oppaita, aikoinaan auttoivat minuakin kovasti. Myös ohjelmia kyseiseen puuhaan afterdawnista löytyy jonkinmoinen läjä.
Kiitoksia kannaotoista. Vilikin antaman linkin takaa näyttää löytyvän juuri se mitä haenkin.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.