Kirjautuminen

Haku

Tehtävät

Keskustelu: Yleinen keskustelu: saako dvd:n kopioitua dc- levyille?

Sivun loppuun

eakem [10.01.2004 14:50:23]

#

Olen kuullut että dvd-levyn voisi kopioida cd-levyille.
Tähän lienee oma tallennusformaatti. Onko kellään kokemusta?
Onko tarkoitukseen soveltuvia ohjelmia tiedossa?

Otsikossa pianovirhe...

remontti-reiska [10.01.2004 15:18:14]

#

Voihan sen kopioda siihen, mutta se ei välttämättä mahdu siihen kokonaan. Sinun kannattaa divx:siä se dvd ja tallenta sitten vasta. Google löytää varmaan ohjelmia.

Blaze [10.01.2004 18:45:40]

#

lainaus:

Olen kuullut että dvd-levyn voisi kopioida cd-levyille.

Uudelleenpakkaamalla videodata pienempään tilaan (laatu laskee) tuo kyllä onnistuu. Muuten oikein ei. Jossain kohtuutuoreessa MikroBitissäkin taisi olla asiasta.

Meitsi [11.01.2004 17:23:31]

#

Tai sit voi pilkkoa vilmin pienempiin palasiin monelle levylle. Teosto vaan ei ole kovin mielissään leffojen kopsaamisesta, joten vain omaan käyttöön kopsaamine ei ole lain vastasta. dvd:issähän on joku kopiosuojaus, joten ei ole ehkä kovien helppoa

Bill Keltanen [14.01.2004 16:45:14]

#

Mä hankin semmose ohjelman ku DVD-Shrink. Sillä kai saa DVD:n aviksi tai joksikin videoksi kovalevylle. Jos teet VideoCD:n joudut tosiaan käyttämään monta cd:tä (noin 4 per leffa) voi kyllä tuntua rasittavalta vaihtaa aina cd... Ja tunnelma menee samalla

ajv [15.01.2004 19:02:00]

#

VideoCD:n mahtuu elokuvaa yhtä paljon kun CD:n koko on minuutteina. Eli tuskin yksi leffa neljää CD:tä (yli 5 tuntia) vie. Asia on tietenkin eri jos elokuva muutetaan SuperVideoCD-muotoon. Silloin voi mennä jopa neljä CD-levyä ja parhaimmalla laadulla pakkaa.

Bill Keltanen [16.01.2004 16:46:12]

#

kyllähä 3 h leffa vie noin 4 cd:tä jotka on kai 70 min

Vilikki [17.01.2004 12:29:26]

#

Suosittelen katsastamaan sivun http://www.afterdawn.com oppaita, aikoinaan auttoivat minuakin kovasti. Myös ohjelmia kyseiseen puuhaan afterdawnista löytyy jonkinmoinen läjä.

eakem [17.01.2004 20:03:12]

#

Kiitoksia kannaotoista. Vilikin antaman linkin takaa näyttää löytyvän juuri se mitä haenkin.

Sivun alkuun

Vastaus

Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.

Tietoa sivustosta