Kuinkas moni täältä on ottanut osaa tohon "Ohjelmoi palikkapeli!"-kilpailuun. Onko jo lähetettynä vai pistättekö melkein viime hetkellä?
Mä olen ainakin lähettänyt en sitten tiedä onko se tuolla :D.
Olen mäkin lähettänyt. :D
mun piti osallistuu mutten kerenny ku oli niin paljo joulunaluskiireitä.
Mun piti ja aloitinkin ja se edistyi ihan kivasti mutta sitten se tyssäsi taitojen puutteeseen... :(
Olinsin mäkin osallistunut mutta ku alotin ohjelmoinnin sillo ku se kilpailu alko nii eipä oikee oo mitään mahollisuuksia :(
Ensikerralla sitte :)
eipä tullu osallistuttua
Olisin osallistunut jos osaisin ohjelmoida ohjelmia tai pelejä :D
Enpäs jaksanut koodata mitään peliä. Katotaan jos olis joku kiinnostavampi aihe ens kerralla :P
Tulen lähettämään pelin sinne jos ehdin saada sen valmiiksi
Nyt kun kilpailuaika loppu, niin tuodaanpas taas tämäkin aihe ylös täältä. Nythän voitte jo kertoa pelinne ideastakin, kun kukaan ei sitä pysty enää käyttämään...
No minä suostun pelistäni paljastamaan vain sen, että se vastaa pikkuvauvojen lempivempelettä :P
En jaksanut alkaa väntäämään pikkuasian vuoksi mitään isompaa peliä, joten tuo mikä tuolla nyt on niin se on yksinkertaisesti huono peli.
lainaus:
En jaksanut alkaa väntäämään pikkuasian vuoksi mitään isompaa peliä, joten tuo mikä tuolla nyt on niin se on yksinkertaisesti huono peli.
Pikkuasia? No jos palkintona on rahanarvoista tavaraa niin eikai se mikään pikkuasia ole!
Miksi niitä huonoja pelejä sitten pitää edes ilmoittaa siihen kilpailuun?
Remontti-reiska, Miksi edes kannattaa lähteä tekemään, jos ajattelee heti, että ei sitä jaksa tehdä kunnolla?
Ja, ei pelin tarvitse olla iso ollakseen hyvä... Tässä kilpailussahan sillä idealla oli aika suuri osa.
Lähetin pelini eilen noin klo 23:30. Hauskinta oli kun yritin lähettää, niin sähköpostipalvelimeni oli kaatunut. Minulla on työn puolesta sähköposti. Olin kuitenkin juuri hankkinut kotiin internetliittymän mutta en ollut aktivoinut sähköpostia. Siinä sitten kaiveltiin sopimuspapereita ja yritettiin saada sähköposti toimimaan.
Pelini on sen verran hyvä, että minulla oli ongelmia saattaa se valmiiksi kun koko ajan jäin pelaamaan sitä, kun piti vain testata jotain juttua siinä.
Jos ketään kiinnostaa, niin siinä rakennetaan palikoista ränni ja vieritetään kuulaa rännissä.
lainaus:
Hauskinta oli kun yritin lähettää, niin sähköpostipalvelimeni oli kaatunut.
hehhee :D mun hotmaili on ruvennut nyt kaatuileen aika hyvin...
lainaus:
Pelini on sen verran hyvä, että minulla oli ongelmia saattaa se valmiiksi kun koko ajan jäin pelaamaan sitä, kun piti vain testata jotain juttua siinä.
kuulostaa hyvältä :D
lainaus:
Jos ketään kiinnostaa, niin siinä rakennetaan palikoista ränni ja vieritetään kuulaa rännissä.
Nonnih! mä olen koukussa jo enneku oon nähnytkään koko peliä :DD millonkohan saa tietää voittajan ja pelit...?
En jaksanut kehittää mitään uutta ideaa koska jo ennen kilpailun alkuakin alkanut tekemään jotain tetristä. Kilpalun ansiosta siitä tuli sentään valmis.
lainaus:
Ei juma, tämmöstä peliä oon aina halunnut! Kiitos jutti :))
niin ja joo... se mitä mä yritin tehdä oli 3d-tetris mutta sen väsääminen osoittautui liian vaikeaksi siinä puolivälissä ja pelaaminen olisi varmaa ollut paljo vaikeampaa :D
En osallistunut kisaan hyvien ja omaperäisten ideoiden puutteen johdosta.
lainaus:
Remontti-reiska, Miksi edes kannattaa lähteä tekemään, jos ajattelee heti, että ei sitä jaksa tehdä kunnolla?
Katon nyt voitanko tuon pelin. No ei tuo kylä pikkuasia olekkaan, mutta... Voihan tuolla minun pelillä voittaa, mutta se on kovin epätodennäköistä.
Aihe on jo aika vanha, joten et voi enää vastata siihen.